Komplet dla rodziców

Dziś troszkę wspominek. Jakiś czas temu moi Rodzice obchodzili 60 urodzinki. Jak tylko umiałabym to zaśpiewałabym im piosenkę „Kochanych rodziców mam”, bo są nadzwyczajni i chyba nigdy nie odwdzięczę się im za to co dla mnie zrobili w dzieciństwie i robią do tej pory. Lecz niestety jestem antytalentem muzycznym więc wymyśliłam, że zrobię im coś sama co mi wychodzi. I tak powstał wielofunkcyjny komplet do kuchni. Praca była bardzo czasochłonna, ale jak zobaczyłam efekt końcowy to byłam zadowolona. A przede wszystkim dużą radością było dla mnie to, że Rodzicom się spodobał.


 Taca i pojemnik na herbatkę zrobione ze sklejki, podstawki z grubej tektury i dwa zwykłe białe kubeczki zostały kupione w sklepie. Do tego dwa pojemniki szklane po kawie. Wszystko pomalowane metodą decoupage.


Kamila :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)