Nominacje do Liebster Award

Na początku muszę Wam pokazać jak moje tygryski spędzają chłodne dni :)


Oboje śpią na parapecie nad grzejnikiem bo tam najcieplej.
Oczywiście kocyk musi być bo przecież paniska by się nie położyły jakby nie było mięciutko.
Ale tylko wystarczy, że jestem w kuchni i szykuję poranną kawkę to te gnojki już czatują :)
Bo przecież kawka jest z mleczkiem a oni uwielbiają mlesio.
I tak mordeczki drą głośno, aż pańcia dla świętego spokoju im naleje :) 



A teraz główny temat.

Jakiś czas temu dostałam nominacje do LIEBSTER AWARD
od trzech fajnych babeczek, które tworzą absolutne cuda :)
Od Agnieszki z biała szafka agi handmade , Kasi z Papierowa Pasja Kasi i Agnieszki z Magia zdobienia  
Gdyby nie One to wcale bym nie wiedziała o tych nominacjach.

Dla osób takich jak ja, które nic na jej temat nie wiedzą zacytuję ideę tego wyróżnienia:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 do 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem".


Pytania, które otrzymałam od Agnieszki z biała szafka agi handmade :

1. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Nakłonił mnie do tego mój mąż :) Od dłuższego czasu mówił abym zaczęła pokazywać innym to co robię.

2. Skąd czerpiesz pomysły na swoje prace?
Jeśli chodzi o makramę to sama wymyślam połączenie wzorów, ale oczywiście wszystkich nauczyłam się z internetu. A w decoupage to biorę do łapki przedmiot i już mniej więcej wiem jak ma wyglądać.

3. Czy każda praca tworzona przez Ciebie ma najpierw jakiś zarys koncepcyjny, który jest konsekwentnie realizowany, czy raczej idziesz na żywioł?
Przy makramie to od początku wiem jak coś będzie wyglądało i krok po kroku to realizuję. W decoupage nieraz się zdarza, że coś w trakcie zmieniam.

4. Jak wygląda Twoje miejsce pracy? Czy jest to tylko kawałek blatu czy całe pomieszczenie?
No to było moje marzenie mieć oddzielne miejsce gdzie wszystko będzie na swoim miejscu poukładane i będzie dużo miejsca. Mężuś rok temu spełnił to marzenie i mam oddzielny pokój z wielkim drewnianym stołem i całą ścianą półek :) Wszystko zrobił sam za co jestem mu bardzo wdzięczna :)

5. Najczęściej wykorzystywane motywy w pracach to:
Motywy kwiatowe :)

6. Jak spędzasz czas wolny? (poza tworzeniem i robieniem rzeczy związanych z blogiem)
Na podwórku :) Jesteśmy cały czas jeszcze w trakcie remontu naszego domku. Zarówno w środku jak i na zewnątrz. Więc czas wolny ostatnio spędzam na budowaniu skalniaka, grabieniu i sadzeniu roślinek.

7. Co stanowi dla Ciebie największą wartość?
 Moja rodzina - mąż, brat, rodzice :)

8. Jaka cecha, którą posiadasz, irytuje Cię najbardziej?
Ufność do ludzi stanowczo za duża.

9. Co jest Twoją mocną stroną?
 Radość, uśmiech, śmiech jest moim lekarstwem na wszystkie moje zmartwienia.

10. Wymarzone miejsce do zamieszkania to:
Od kilku już lat MAZURY :) Drewniany domek nad brzegiem jeziora
i poranna kawka pita na malutkim molo :)

11.  Ulubiona pora roku to:
Wiosna.

Pytania, które otrzymałam od Kasi z Papierowa Pasja Kasi :

  1.  Jak obecnie wspominasz swój pierwszy wpis na blogu?
Duży, bardzo duży niepokój czy ktoś tu kiedykolwiek zajrzy :)

  2.  Czy jest coś bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Moja rodzina.

  3.  Jakiej słuchasz muzyki i jakiego lubisz najbardziej wykonawcę (wokalista, wokalistka, zespół)?
Bardzo różnej w zależności od nastroju. Ostatnio na tapecie jest:

Bon Jovi - New Year's Day i cała płyta.



Leo Rojas - Celeste i cała jego płyta.



Cała płyta Sylwii Grzeszczak, piosenka Bezdroża cudowna.




A do sprzątania słucham muzyki reggaeton np. Nicky jam, Maluma czy Wisin


4.  Jeśli mogłabyś zmienić w sobie tylko jedną rzecz - co to by było?
Chciałabym nauczyć się mniej ufać ludziom.

  5.  Co robisz w wolnym czasie poza swoim hobby i blogowaniem?
Praca w ogródku, kopanie, grabienie i sadzenie.

  6.  Czego uczysz się od innych?
 Pierwsza myśl, która od razu się pojawia to jedna osoba,
od której nauczyłam się miłości do rodziny, cierpliwości i radzenia sobie z wszelkimi problemami.
 Jest to moja mama, która również jest najlepszą przyjaciółką :)

  7.  Co Cię irytuje?
Zakłamanie i chamstwo.

  8.  Co cenisz w ludziach najbardziej?
Szczerość.

  9.  Jaki jest Twój ulubiony film, aktor, aktorka?
Uwielbiam filmy muzyczne.

10.  Czy lubisz czytać i czy masz swoją ulubioną książkę?
To zależy od nastroju. Od fantastyki i thrillerów do romansów i kryminałów.

11.  Gdybyś wzbogaciła się o kilka milinów złotych, co byś z nimi zrobiła?
Kupiłabym dużą działkę na Mazurach nad brzegiem jeziora.
W jednej części postawiłabym domek drewniany dla siebie.
A w drugiej otworzyłabym Hipoterapie czyli terapie z udziałem koni dla dzieci niepełnosprawnych :)

Pytania, które otrzymałam od Agnieszki z Magia zdobienia :

1. Czym się interesujesz?
Przede wszystkim moim domem, mężem i zwierzakami - jest ich cała trójka.
A poza tym oczywiście makramą i decoupage.

2. Czy wyobrażasz sobie, że mogłabyś przestać blogować?
Absolutnie nie.

3. Jaki gatunek muzyczny lubisz?
Nie mam jednego ulubionego. Lubię rock, soul a ostatnio też reggaeton.

4. Twoja ulubiona pora roku to:
Wiosna.

5. Literatura obyczajowa/romans/współczesna czy thriller/sensacja/kryminał?
Wszystko po trochu.

 6. Czego nie lubisz?
Szpinaku gotowanego.

7. O czym marzysz?
O dziecku, ale to marzenie chyba pozostanie na półce marzeń nie spełnionych.
A drugie to działka na Mazurach.

8. Co najbardziej cenisz w ludziach?
Szczerość.

9. Czego nie tolerujesz?
Zakłamania i chamstwa zwłaszcza w stosunku do kobiet.

10. Ulubione kwiaty?
Frezje, żonkile, margaretki i róże.

11. Do jakiej piosenki masz sentyment?
Mam trzy takie piosenki z lat młodości. Trzy skrajnie różne.

Pierwsza to:
Nirvana - Come As You Are


 

Druga to:
Mariah Carey - Without You



Trzecia to:
Bon Jovi - This Ain't A Love Song


  
Uffff doszłam do końca :)

A teraz moje pytania:
1. Kto Cię zainspirował do utworzenia bloga?
2. Twoja najważniejsza zaleta?
3. Czym interesujesz się poza tematyką bloga?
4. Czy masz zwierzaka? Jeśli tak to jakiego?
5. Co cenisz u ludzi?
6. Czego nie tolerujesz?
7. Twoja ulubiona piosenka?
8. Gdzie spędzasz najczęściej wakacje?
9. Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
10. Okazuje się, że na koncie masz milion złotych co z nimi robisz?
11. Twoja ulubiona potrawa?


A moje nominacje to:
1. Monika z Mytha Jewelry
2. Bogusława z Kącik nie tylko szydełkowy
3. Marta z Hello-my-scrap
4. Jadwiga z R O B Ó T K O W O
5. Kamila z Gawra Stefana
6. Margotka z Grandmother Martha's Magic Store
7. Beata z Sercem Zdobione
8. Ewelina z Pasje Smaków
9. Kamila z Z kapelusza wzięte
10. Anna z Hannas Decoupage

Zachęcam Was dziewczyny do zabawy :)

A wszystkim życzę miłego dnia :)
Kamila :) 

 

32 komentarze:

  1. Ale kochane masz te tygrysy.
    Fajnie było dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej. Życzę Ci, by Twoje największe marzenia się spełniły.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tygryski są kochane ale jakie łobuziaki :) Dziękuję za to życzenie :) Buziolki :)

      Usuń
  2. miło Cię lepiej poznać :**

    OdpowiedzUsuń








  3. Córcia...,brak mi słów,jesteś wyjątkowa ale mam nadzieję,że o tym wiesz...



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Hi tak mamuś wiem :) Ale to w dużej mierze Twoja zasługa :)

      Usuń
  4. Droga Kamilo dziękuję Ci bardzo, że odpowiedziałaś na moje i dziewczyn pytania. Bardzo fajnie się czytało Twoje wypowiedzi i cieszę się, że dzięki temu przybliżyłaś nam siebie:). Życzę Ci gorąco, aby Twoje marzenia się spełniły:), a wiara ponoć czyni cuda - więc warto wierzyć i marzyć:). Kocurki są urocze i widać, że dominują nad Pańcią, która im ulega, ale czyż nie od tego jesteśmy, aby kochać nasze miziaki bezgraniczną miłością??? Mój też ma na każdym parapecie posłanko i w zależności od ochoty śpi w różnych miejscach:). Pozdrawiam serdecznie i dalej będę podziwiała Wasze prace:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za te miłe słowa :) Nie wiedziałam wcześniej o tych nominacjach i miłą chęcią na nie odpowiedziałam. Jest to bardzo fajna zabawa, bo można czegoś nowego się dowiedzieć o osobach po drugiej stronie ekranu. Moje tygryski też mają kilka miejscówek do spania w domu i w zależności od pogody i chęci tam śpią :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Koty masz cudne:) Gratuluję nominacji !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację :) Mam nadzieję, że mam na to trochę czasu ?
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno. Czy pytania muszę wymyślić swoje czy mogę użyć dalej Twoich, bo bardzo ładne wymyśliłaś :) ?

      Usuń
    2. Oczywiście masz tyle czasu ile potrzebujesz :) A pytania możesz powielić moje jeśli Ci się podobają :) Serdecznie Kochana pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Szykuję się do odpowiedzi na Twoje pytania na moim blogu :) Już niebawem :)))
      Pozdrowienia serdeczne !

      Usuń
    4. OOOO to będę zaglądać i wyczekiwać :) Buziaczki :)

      Usuń
    5. Już :) Miłej nocy :)))

      Usuń
  7. Muchas felicidades por tu premio, muy merecido, acabo de dar un paseo por tu blog y me han gustado mucho tus trabajos, tienes un estilo que me encanta!
    Mis gatos también pasan los días fríos junto al radiador, los tuyos son preciosos!
    Me quedo de seguidora para no perderme nada!
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias por su visita y amables palabras :) También estaba contigo :) Sus cosas son hermosas :) Un beso :)

      Usuń
  8. Dziękuję Ci, że odpowiedziałaś na moje pytania, ciekawie się czytało o Tobie i Twoich pasjach, marzeniach, atutach i w ogóle o wszystkim ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koty są genialne i jakie fotogeniczne i oczywiście gratuluje nominacji:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :) Oj tak są bardzo fotogeniczne jak tylko zobaczą mnie z aparatem to na trzy cztery pozują ha ha ha ha :)

      Usuń
  10. Kociaki cudne :) Marzenia mamy podobne, oby się spełniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamilo, bardzo dziękuję za nominację - oczywiście w najbliższym odpowiem na Twoje pytania :)))
    Ja z kolei sporo dowiedziałam się o Tobie czytając to co napisałaś odpowiadając na pytania Dziewczyn. Jest jednak coś co z pewnością nas łączy - koty. Wprawdzie mnie jeden taki gostek mieszka ale czasem starczy za dwa :)
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja Kocham te moje mruczydła bardzo ale nieraz to tak mnie denerwują, że szok :) Cieszę się, że weźmiesz udział :) Do miłego :)

      Usuń
  12. Właśnie dzięki tej zabawie, łańcuszkiem idąc z jednego bloga do drugiego trafiłam do Ciebie. Fantastyczny blog! Z chęcią będę Cię odwiedzać. Tymczasem zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)