Świeczki

Hej :)
Ostatnio spodobała mi się praca z bandażem i postanowiłam znów go wykorzystać.
Tym razem na świeczkach.
A ponieważ ich nigdy za mało w moim domu więc się przydadzą.
Mogłabym codziennie je robić a i tak miejsce się na nie znajdzie hi hi :)



Najpierw przykleiłam bandaż i wycisk z foremki.
Następnie całość pomalowałam na brązowo farbą akrylową.
Po wyschnięciu suchym pędzlem przeleciałam pozłotami Starwax.
Na koniec złoty wosk i gotowe :) 



Przy tej użyłam Starwax szafir.
Te farby są naprawdę rewelacyjne.
Bardzo żałuję, że dopiero teraz je poznałam.
Ale jak powiadają lepiej późno niż wcale.



Dziś będą już wypróbowane.
Więc zobaczę jak będą się zachowywać podczas palenia :) 



Do tej użyłam Starwax turkus.
Od razu zamówiłam kilka kolorków.
I mam zamiar jak najszybciej wypróbować je wszystkie. 
Teraz pozostało mi zakupić większy zapas świeczek ha ha ha ha :) 



A teraz chciałam się Wam czymś pochwalić :)
Czymś co sprawiło mi ogromną przyjemność :) 
W tym miesiącu zostałam wybrana na gościnną projektantkę w Szufladzie :)
Pierwszy raz coś tak miłego mnie spotkało w tym blogowym życiu :) 


A to moje wyzwanie w Szufladzie, na które Was bardzo serdecznie zapraszam :) 


No cieszę się jak dziecko ha ha :)
Ale jednocześnie denerwuję bo nie wiem czy ktoś się w ogóle zgłosi :) 



Życzę Wam wspaniałego dnia :)
Dla mnie taki jest :)
Buziaczki Kochani :)
Kamila :)

52 komentarze:

  1. I really like how the bandage looks on the candle creating that texture.
    Congratulations for being the guest designer.
    I loved your proposal, Kamila.
    Hugs from Spain.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!! Chętnie zerkne co to za wyzwanie :D
    Świece piękne :) <3 Też robiłam wczoraj dla mamy :) ale o tym póżniej na blogu :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słonko :) Cieszę się, że wracasz :) Już nie mogę się doczekać :) Buziaczki :)

      Usuń
  3. Piękne świece, kolory i wykonanie. Gratuluję wyzwania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gartulacje :) inspiruj nas , ja ogladam z przyjemnościa :) świece pierwszorzędne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochania pięknie dziękuję Ci za te miłe słowa :) Buziaczki :)

      Usuń
  5. Zainspirowałaś mnie tymi świecami bo sama też uwielbiam kiedy mautki płomyk mruga gdzieś w kąciku, lub całkiem swobodnie płonie w centralnym punkcie domu.
    Gratulacje... to nie byle co zostać taką gościnną projektantką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja kocham świece i świeczniki :) Stoją u mnie w każdej części domu hi hi :) Ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  6. Rewelacyjnie wyszły te świece. Żal by mi było je spalić.
    No i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie też troszkę szkoda ale muszę sprawdzić jak się zachowują :) Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  7. Rewelacyjny pomysł z bandażem, stwarza bardzo fajną teksturę, ja rownież wykorzystuję foremki. Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Ja foremki wykorzystuję bardzo często do różnych prac :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Kamilko, cudowne są te świece, szkoda byłoby mi je palić.
    Gratuluję wyboru na gościnną projektantkę!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu bardzo Ci dziękuję :) Ja się bardzo cieszę z tego wyboru bo jest to dla mnie nowe i bardzo fajne przeżycie :) Buziaczki :)

      Usuń
  9. Congratulations for the work and the nomination.
    The candles are beautiful and thank you for the description of the process to make them

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne świece! Gratuluję wyboru na Gościnną Projektantkę. Widziałam, że już kilka osób się zgłosiło. Też się zastanawiam co by wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyboru na Gościnną Projektantkę! Świeczki wyglądają wspaniale. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny efekt uzyskałaś, Kamilko!
    Wspaniała dekoracja :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedzialam, że bandaż może tak genialnie wyglądać. Gratuluję Ci serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja też jestem zachwycona tym efektem :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Gratuluje gościnnej projektantki <3 Piękne świece, podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te świece są przepiękne, pomysł z bandażem jest rewelacyjny, całość mistrzowsko wykonana! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Na prawdę podoba mi się ten efekt :)

      Usuń
  16. Gratuluję, ale zasłużyłaś. Piękne są Twoje prace.
    Mam do Ciebie prośbę, czy możesz udostępnić komu i gdzie się da ten link: https://pomagam.pl/operacjeAzora
    Napisałam u siebie posta na ten temat.
    Buziaki wiosenne ślę :_)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świeczki to wdzięczny materiał twórczy i pięknie go wykorzystałaś. Ja się na decu nie znam właściwie ale umiem przykleić serwetkę na świeczkę;-) i z bandaża też zdarzyło mi się korzystać bo daje fajną teksturkę. Lubię sznurek:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja lubię łączyć różne materiały :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  18. Wyszło bardzo oryginalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne świece! Bardzo mi się spodobały kolory i ogólnie końcowy efekt :) Myślę, że świetnie sprawdzą się zarówno w salonie lub w sypialni. Fajny pomysł na prezent :)

    Zapraszam również na mojego bloga, gdzie pojawił się nowy ciekawy post o naturalnych kocykach dla niemowląt. Kocyk jest szyty innowacyjną metodą z wielowarstwowej tkanej bawełny :)

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet nie wiedziałam, że można tak wykorzystać bandaż, super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu bardzo :) Szukałam czegoś na fajną fakturę :) Buziaki :)

      Usuń
  21. Świeczki to ja uwielbiam:)
    efekt super,wygląda jak skóra węża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi ja też uwielbiam :) I faktycznie podobny do węża :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Te twoje swieczki wygladaja niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)