Komódka

Witajcie
Dziś kolejny prezent jaki zrobiłam tym razem dla bratowej.
Hi hi hi hi zasypię Was teraz tymi postami bo rodzinkę mam dość dużą 
i prezentów też jest dużo ha ha ha ha :)
Szkatułka w formie komódki :) 



Tutaj w roli głównej też farby kredowe.
Na bokach jest szablon z cudnym wzorem motylków choć mało je widać.
A na szufladkach cudna koronkowa serwetka.
Do tego tona lakieru, gałeczki i gotowe. 



Trochę było pracy z przyklejeniem tej serwetki.
Ponieważ nie chciałam aby była na całej zewnętrznej stronie szufladki,
tylko na przodzie a na łukach i bokach już farba.
Ale się udało i jestem zadowolona.



To połączenie szarości z lawendą też mi się podoba.
Bardzo różnorodne te moje prezenty w tym roku.
Dla bratowej zrobiłam też komplecik biżuterii 
ale mało go tu widać a zapomniałam zrobić mu zdjęcia.
Od biżuterii zaczęło się całe to moje rękodzieło.
To była pierwsza moja fascynacja.
Nawlekałam te koraliki i kolczyki powstawały i korale i bransoletki.
Z biegiem czasu doszło decoupage i makrama.
A na sam koniec najróżniejsze przeróbki przedmiotów dnia codziennego. 
I tak kręci się to moje życie na wsi :)

Komódkę zgłaszam do wyzwania:
Kwiat Dolnośląski - Prezenty (z)ręcznie zrobione

 

Cudownego dnia Wam życzę :) 
Kamila :)

52 komentarze:

  1. Piękna komódka ,bardzo ładny prezent napracowałaś się przy niej, dla koncowego efektu warto było :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak to prawda troszkę pracy mnie kosztowała i czasu też :) Serdecznie pozdrawiam Kochana :)

      Usuń
  2. This dresser has been beautiful with those drawings that remind me of zentangle art!.
    Great job!.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest, klimatyczna :) Bratowa pewnie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że jej się podoba :) Buziaki :)

      Usuń
  4. Rewelacyjna komódka!
    A gałeczki po prostu miodzio.
    Zdolniacha z Ciebie, Kamilko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł całkiem zmyślny mebelek.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komódka na pewno sprawiła wiele radości , gustowna no i biżuteria będzie niala "własny dom" . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię robić takie pierdółki, które mam nadzieję sprawiają przyjemność :)

      Usuń
  7. Śliczna!!! Bratowa z pewnością się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamilko, myślę, że bratowa była zachwycona, bo komódka jest niesamowita. Masz złote ręce.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Gosiu :) To dla mnie miły komplement :) Buziaczki :)

      Usuń
  9. Szczęśliwa jest rodzinka, która wśród bliskich ma twórczą duszyczkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dekoracyjna! I myślę, że sprawiła wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała komódka. Bratowa zapewne zadowolona. Piękny efekt koronki na szufladkach 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Mam nadzieję, że zadowolona :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Fajna komódka, najgorzej sobie wymyślić jak serwetka ma być przyklejona, a potem się męczyć sama ze swoim pomysłem :) Znam :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi hi dokładnie :) Ja tak miałam już wielokrotnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Cudownie dostać taki prezent!:) Komódka jest piękna, śliczną serwetkę dobrałaś! Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Miałam ją już dość długo ale wcześniej nie było na nią pomysłu :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  14. Bardzo gustowne połączenie wzorów i kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny prezent dla kobiety, piękna komódka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna. Cudna kolorystyka. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jest ta komodka. Bardzo się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocz komódka. Kobieca i pełna uroku. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kwiatu Dolnośląskiego. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna komódka. Oj przydałaby się taka na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)