Butelczyna

Cześć Słoneczka :) 
Jesteście dziewczyny niesamowite.
Nie sądziłam, że ten świat blogowy może dać mi tyle radości,  uśmiechu,
przyjemności i tyle dobrych, mądrych i pozytywnych słów :)
Tak dużą sprawiłyście mi przyjemność tymi komentarzami pod ostatnim postem, 
że aż łezki same leciały z radości :) 
Nie spodziewałam się aż takiej reakcji.
Chciałam Wam coś sprostować.
Ten poprzedni post pisałam pod wpływem emocji,
które targały mną już od dłuższego czasu.
A ponieważ nie miałam w tamtej chwili z kim o tym porozmawiać to po prostu to napisałam.
Z mamą nie mogłam bo wiecie jak każda mama przejmuje się moimi sprawami,
a i tak ma już za dużo na głowie ze względu na moje zdrowie.
Więc nie chciałam na nią zwalać kolejnego problemu.
Z mężem też nie mogłam bo zna całą tą sytuację dokładnie ponieważ brał w niej udział
i denerwuje się bardzo, że ktoś tak ze mną postąpił i najlepiej odgryzłby tej osobie głowę.
Prawda jest taka, że ja nigdy nie przestaną pomagać innym ludziom.
Taką mam po prostu naturę.
A że nieraz dostaję przez to po dupie no cóż takie życie.
Wiem jedno musi minąć trochę czasu abym znów zaufała.
Bo to jest na razie za świeża sprawa.
Ale na pewno przyjdzie taki dzień, (oby jak najszybciej) i wróci wszystko do normy.
Bardzo ale to bardzo Wam dziękuję za te wszystkie słowa :)
Były mi one bardzo potrzebne aby się otrząsnąć.
Jak kubeł zimnej wody, którego potrzebowałam hi hi hi hi :) 
A dziś chciałam Wam pokazać buteleczkę, którą zrobiłam jakiś czas temu.
Chwilowa przerwa od prezentów hi hi hi hi :)



Buteleczka oczywiście po napoju procentowym.
Serwetkę kupiłam jakiś czas temu ale jakoś nigdzie mi nie pasowała. 
A tu wygląda idealnie.
Robiłam już podobną taką buteleczkę ale tutaj są kompletnie inne kolorki.



Buteleczkę umyłam i wyczyściłam z etykietek.
Poleciałam podkładem i białą farbą akrylową.
Następnie przykleiłam serwetkę.
A po wyschnięciu mocno zalakierowałam kilka razy.



Później zabawa z pastą strukturalną z kaszy manny.
W ruch poszły wyciski z foremek, guziczki, muszelki, juta, koraliki i sznurek. 



 A tu zdjęcia bez lampy błyskowej :) 
Dziś zmieniłam dekoracje na stoliku i przy świecach wygląda tak.



Po wyschnięciu pomalowałam wszystko czarną farbą akrylową.
Na koniec to już tylko zabawa woskiem złotym. 



Ale ale podczas sesji zdjęciowej miałam chwilę przerwy :)
Gdyż najmniejszy członek naszej rodziny postanowił się wtrącić :) 



Pańcia a co Ty tu robisz :)
No weź, no przestań, będziesz jakąś tam butelkę fotografować. 
Przecież to ja tu jestem najważniejsza :)
I to mi masz robić zdjęcia hi hi hi hi :) 



Czyż ja nie jestem ładniejsza od tej butelki :) 
Noooo raczej. Cykaj mi tu fotki ino mig ha ha ha ha :) 



Nie dość, że wlazła na stół, przeszkadzała  i to jej trzeba było robić zdjęcia :)
To jeszcze zaczęła mi tu zasypiać ha ha ha ha :) 
Jak Jej tu nie kochać :)
Majusia szczęście nasze malutkie :)


Buteleczkę przedstawiłam na blogu DIY - zrób to sam w Inspiracje - butelki szklane 



Wiecie co, dziś przeczytałam takie słowa:
Najważniejszy przepis na szczęście brzmi -
- unikać zbyt długiego rozpamiętywanie przeszłości.
I zamierzam w swoim życiu się do tych słów stosować :)
Życzę Wam cudownego wieczoru i jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za to, że jesteście :)
Kamila :)

48 komentarzy:

  1. Butelka prześliczna :D Maja słodka, lubi być w centrum uwagi, wiem coś o tym,mam teź kotkę Karusię :D Trzymaj się tych słów z przepisu na szczęście, a będzie dobrze tego Ci życzę z całego serca.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Oj tak ta nasza Księżniczka musi być zawsze w centrum uwagi hi hi :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Urokliwa ta butelka :)
    Jak miło czytać taki tryskający energią wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A new fantastic work!
    It's an original bottle.
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny efekt osiągnęłaś! Butelka jest niesamowita przez zastosowanie różnych materiałów dodatkowych, by powstała ciekawa i niepowtarzalna struktura :) Bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję :) Spodobało mi się takie kombinowanie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Butelka śliczna..,a Majka "cudo" !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie zmediowana butelka :) Kicia przesłodka, ja mam Klakiera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna butelka:)A kotka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamilko, butelczyna bardzo zacna. A kicię masz cudowną - jakie ma niesamowicie mądre oczy!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) Oj tak oczęta ma cudne ale to mała łobuzica ha ha ha ha :)

      Usuń
  9. Kicia jest odlotowa :D
    Butelka fajna - bo widać, że tworzona z sercem! :)
    Zgadzam się z Twoim przepisem na szczęście - przetestowałam na sobie i działa w 100% :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Ja też się z nim zgadzam całkowicie :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Butelka wygląda jakby była elementem znalezionego skarbu na dnie morza :) Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi dzięki :) Wiesz, że też tak o niej pomyślałam :)

      Usuń
  11. Fantastyczna butelka!!! A kotka urocza, niezła z niej modelka:):) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi oj niezła niezła :) Wszędzie jej pełno :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Piękny kotek i butelka, zabieram oboje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahah, uwielbiam koty! :D Megaśne są ;)
    A butelka wygląda na starodawną... Gdyby zmienić jej obrazek na serwetce na bardziej orientalny... Uwierzyłabym, że pił z niej Aladyn albo że należała do Alibaby, na przykład!

    Odnośnie dobrych rzeczy, pozytywnych wibracji, wiary w ludzi... - bo tych życzę Ci jak najwięcej teraz... Nie miałabyś ochoty wyskoczyć na warsztaty w Kuchni Spotkań IKEA? Spotkać się z miłymi babeczkami, napić się kawy lub herbaty, zagryźć ciachem i porozmawiać o tekstyliach oraz urządzaniu sypialni? Na swoim blogu rozdaję wejściówki - jeszcze tylko do końca jutrzejszego dnia ;) Co myślisz? Zapraszam w każdym razie bardzo serdecznie! http://www.hoo-hooo-things.pl/2018/01/tekstylia-w-sypialni-zaproszenie-na.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tak piękny komentarz : Niestety nie zdążyłam się zapisać bo za późno przeczytałam o nim :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Ciekawy efekt. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna butelka a kotek słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buteleczka jest piękna, a koteczek wspaniały. Do miziania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna. Dziękuje za udział w naszych INSPIRACJACH z butelek, miłobyłoby nam gdybyś wstawiła również banerek. Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowita butelka i jaki fajny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. buteleczka zachwyca, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) Ja Ciebie również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)