Wieszak

Hej
Czy w Waszych domach też jest ciągły problem z szukaniem kluczy?
Hmmm bo u mnie dokładnie tak jest hi hi hi.
Niby powinny leżeć w jednym miejscu ale jak są potrzebne to następują notoryczne ich poszukiwania.
Więc postanowiłam zrobić z tym porządek :) 
Od dziś w przedpokoju zawisł wieszaczek na klucze :) 
Mam nadzieje, że teraz już zawsze będą na swoim miejsce :) 


Zrobiony jest z dwóch desek, które znalazłam na podwórku.
A ponieważ u nas cały czas coś się buduje to drewna mam pod dostatkiem hi hi hi hi :)


Chciałam połączyć kilka rzeczy razem i tak oto wyszedł kombinowany wieszak. 


Zaczęłam od ostrego szlifowania jednej i drugiej dechy. 


Następnie opaliłam palnikiem tak na bardzo ciemno i ponownie szlifowałam papierem.



Na to poszła farba akrylowa niebieska, którą od razu po nałożeniu ścierałam szmatką 


Po bokach przykleiłam dekory z kleju na gorąco,
a na środku szablon nałożony szpachlówką.



Do tego duża ilość wosków w różnych kolorach :) 
Hmmm zakochałam się w takim papraniu woskami ale później ciężko domyć rączki :) 


Na koniec oczywiście przykręciłam wieszaczki i gotowe :) 


Nie byłabym sobą gdybym nie poustawiała małych staroci na półeczce :) 
Obie buteleczki zostały wykopane u rodziców podczas szykowania terenu pod budowę.
Ciekawi mnie bardzo ich historia, skąd się tam wzięły?
Wyglądają na jakieś buteleczki do leków ale co tam robiły?


Ładnie z nimi wygląda malutki metalowy dzbanuszek :) 


Bardzo podoba mi się ten kolor, który uzyskałam.
Drewno ma fajną fakturę po tym opalaniu i szlifowaniu.
Generalnie świetny pomysł z tym miałam i z całą pewnością jeszcze nieraz go wykorzystam.
Hmmm obym już nigdy nie musiała szukać kluczy ha ha ha ha :)


Milutkiego wieczoru Wam życzę i oby słoneczko nas jeszcze tak szybko nie opuszczało :) 
Kamila :)

36 komentarzy:

  1. Rewelacja wyszło świetnie i jaki efekt:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt uzyskałaś tymi wszystkimi zabiegami!
    Wieszak zachwyca :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny..,później też będę taki chciała !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oczywiście, że będziesz taki miała mamuś :)

      Usuń
  4. Wyszło świetnie :) Trochę zabawy z tym jest, bo sama tarłam papierem, aż bolało, ale potem ile satysfakcji, ze coś się stworzyło samodzielnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny ! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamilko, efekt jest niesamowity. Pięknie się ten wieszak (i półeczka) komponuje z ceglana ścianą. Na pewno klucze się już nie pogubią, a do tego jaka wspaniała ozdoba!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to połączenie też bardzo mi się podoba :) Buziaczki :)

      Usuń
  7. świetny ten wieszak, teraz klucze na pewno się nie zgubią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj teraz wszystkie są na swoim miejscu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Wieszak na klucze rewelacyjny :) Oj tak , klucza maja to do siebie , że nie chcą trzymać się jednego miejsca tylko " podróżują " po domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było to cały czas :) Ciągle ich szukaliśmy :)

      Usuń
  9. U mnie było to samo z kluczami. Teraz jest lepiej gdy zrobiłam z decu skrzynkę na klucze. Wieszak wyszedł Ci świetnie. Fajnie ozdobiony dekorami na rogach. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Troszkę się pobawiłam dekorami i szablonem :) Buziaki :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny wieszaczek na klucze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci wyszła ta półeczka. Co za cudowny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny kolor ale najbardziej przemawiają do mnie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)