Choinki

Witam
Kolejne dekoracje poczyniłam.
A ponieważ co niektórym się spodobały więc były jako prezenty.
Makrama jednak to jest cudowne moje odkrycie :)
Okazało się, że idealnie pasuje też do dekoracji Świątecznych.
 Takie oto choineczki powstały.
Metodą prób i błędów doszłam do takiego wzoru.
 I aż dziw mnie złapał, że nie wpadłam na to w zeszłym roku :)




Te są z grubszego sznurka i mogą być dekoracją na ścianę :) 




Biała to sznurek bawełniany 5mm i drewniane koraliki, które pomalowałam farbą kredową. 
Ta zostaje w moim domku :) 




Zielona to też sznurek bawełniany tylko 8mm i drewniane korale.
Ta jest już u nowych właścicieli i bardzo się podobała :) 




A ta biała była jako pierwsza hi hi hi hi taki prototyp. 
Też jest już u nowej właścicielki :) 



Oczywiście sznurek bawełniany i drewniane korale. 



Natomiast to maleństwo jest na choinkę do powieszenia :) 



Tutaj jest sznurek poliestrowy i kolorowe koraliki biżuteryjne :) 



Choineczki zgłaszam na wyzwanie specjalne w KTM Boże Narodzenie


Oraz na wyzwanie Świątecznie na B



I na wyzwanie Świąteczna nie - kartka



A tą mniejszą choineczkę zgłaszam na wyzwanie w KTM Zrób sobie ozdobę choinkową


Co myślicie o takich dekoracjach makramowych?
Miłego wieczorku przedświątecznego Wam życzę :) 
Kamila :)

30 komentarzy:

  1. sa CUUUDOWNE:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Gruniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna robota.
    Zdrowych i magicznych świat Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne choinki, choć myślałam, że to dzwonki :) Zdrowych i radosnych Świąt w rodzinnym gronie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne choinki;) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Sa fantastyczne :) Ostatnia podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie je zrobiłaś Kamilo,będą wspaniałą świąteczną ozdobą:)
    Przesyłam świąteczne serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Choć prób było kilkanaście, aż w końcu doszłam do zadowalającego efektu :)

      Usuń
  7. Ja tez kocham makrame, ale na bransoletkach poprzestalam, dziękujemy za udzial w zabawie KTM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją pokochałam :) Tylko ja tą większą hi hi :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Przepiękne są :*
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe! Dziekuję za udział w zimowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, życzę wszystkiego najlepszego z okazji Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! I wykonanie ekstra! Gratuluję pomysłu!
    Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)