Szkatułka

Witajcie
W ostatnim czasie jedyną pozytywną rzeczą w moim życiu były urodziny brata.
To było coś na co czekałam już od dłuższego czasu.
A ponieważ to 30 urodziny więc prezent musiał być też wyjątkowy.
Tak tak brata mam dokładnie 10 lat młodszego.
Pomijając fakt, że pojawił się na tym świecie dzięki mnie,
to jestem bardzo dumna z tej naszej relacji.
Mało kto może doświadczyć tego co ja.
To nie tylko mój brat ale również najlepszy przyjaciel
i wiem, że mogę na niego liczyć zawsze i On na mnie też.
Więc ta szkatułka to prezent dla Niego. 





Wiem, że brat lubi takie kolory więc z tym nie było problemu.
Ale zastanawiałam się jak ją przyozdobić.
Nie miałam takich typowych dekoracji dla Pana.
Więc poszłam do Jarcia garażu i tam pogrzebałam.
Znalazłam różne podkładki, nakrętki, kratkę do tynkowania.
Do tego dodałam sklejkowe trybiki i parę wycisków z foremek.
To wszystko znalazło się na wieczku.
Z przodu zrobiłam szablon  i dodałam 30.
Całość pomalowałam na czarno,
a następnie farbą Hi - Lite firmy Cadence.
Po wyschnięciu przetarłam srebrnym woskiem Pentart.
Natomiast środek po wyschnięciu farb pomalowałam lakierem. 





Wiecie, że ja bardzo dużo rozmawiałam z Jarciem o wszystkim.
I o urodzinach Młodego też rozmawialiśmy w ubiegłym roku.
Wpadliśmy wtedy na pomysł aby zamówić mu tort z Jego zdjęciem z dzieciństwa.
I padło na zdjęcie z Jego chrzcin.
Więc oczywiście, że musiałam taki tart zamówić.
Tylko miałam obawy czy mu się spodoba czy będzie na mnie zły.
Ale okazało się, że tort bardzo mu się podobał a do tego był przepyszny.
Zresztą wszystkim zgromadzonym na Jego urodzinach się podobał.
Nie wierzyli, że ten mały cukiereczek na zdjęciu to Młody hihi. 
Tort się podobał i szkatułka się podobała.
Także bardzo miło wspominam Jego urodziny.
To była jedyna radość, która mnie ostatnio spotkała.





Do usłyszenia Kochani.
Kamila

15 komentarzy:

  1. Hi Kamila!
    I loved this version of the steampunk style, interpreted following your style pyro.
    As always an outstanding work full of talent.😉
    Greetings from Spain

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta szkatułka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamilko oby tych radości było coraz więcej. Szkatułka bardzo męska i fajnie przyozdobiłaś wieczko, super te trybiki wyglądają choć może szkoda że nie postarzyłaś ich bardziej rzucałyby się w oczy na skrzyneczce ale skoro taki kolor obdarowany lubi to niech mu będzie:-D
    Pomysł ze zdjęciem na torcie świetna sprawa, to dopiero niespodzianka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkatułka super a tort nie dość,że był piękny to również pyszny !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ta szkatułka .Wszystkiego naj dla braciszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna skrzyneczka :) a torcik mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie Ci prezent dla brata wyszedł. W życiu bywa ciężko, czasem bardzo ciężko, ale trzeba się trzymać i starać wyciągać pozostałe pozytywy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna szkatułka, a torcik smakowity !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamilko, piękny prezent przygotowałaś dla brata. I wspaniały pomysł na tort.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezent! Skrzyneczka ciekawie wykonana! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dobra robota! prezent pierwsza klasa :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny prezent przygotowałaś dla brata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny i oryginalny prezent. Pomysł z wykorzystaniem podkładek i nakrętek po prostu fantastyczny. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły i na szkatułkę i tort. A wykonanie szkatułki to można tylko gratulować.Duzo radości Ci życzę i przemiany dni szarych na kolorowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)