Smarkatnik

Hej
Taka ładna pogoda jest w tym październiku i cały czas spędzam na zewnątrz.
Wykorzystuję ten czas, który mi tu pozostał.
Na początku listopada jadę do mamy na zimę.
Ciężko będzie mi z tego powodu ale nic na to nie poradzę.
Mam jeszcze kilka rzeczy, które porobiłam na sprzedaż
i mi zostały więc będę je Wam tutaj pokazywać.
A w między czasie robię makramowe dekoracje świąteczne.
Może ktoś z Was byłby na takie chętny?



Podoba mi się ta metoda ozdabiania szkatułek.
Co prawda to już chyba bardziej mix media niż decoupage.
Ale sprawia mi to przyjemność.
Pomaga oderwać myśli choć na chwilkę.





Wokoło chustecznika jest fajny szablon z gałązkami i kwiatami.
Na wieczku kompozycja ze sztucznych kwiatów, koronek, listków i bandaża.
Wszystko pomalowałam kredową farbą i przetarłam po wyschnięciu białą.
Na koniec oczywiście lakier. 



Dziś dokładnie mija rok i dwa miesiące jak Jarcia nie ma.
Od pierwszego dnia jak Go zobaczyłam to wiedziałam, że to ktoś wyjątkowy.
To taka przyjaźń nie do opisania. 
To taka miłość nie do powtórzenia.
  Choć wiem, ze pożegnanie to nie jest na zawsze. 
Wiem, ze pewnego dnia znów będziemy razem.
Lecz nie potrafię pogodzić się z naszym rozstaniem.
Nie ma takiego dnia kiedy o Tobie nie myślę i tak bardzo tęsknię.



Do usłyszenia Kochani.
Kamila 

15 komentarzy:

  1. Chustecznik śliczny.......a wspomnienie o Jarku poruszające i chwytające za serce.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha super nazwa smarkatnik :).

    Fajnie, to wygląda - wszystko w jednym kolorze. Ciekawy efekt :).

    Mocno Cię przytulam ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to jest.
    Trzymaj się - choć to brzmi trywialnie nieco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamilko, śliczny ten chustecznik.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful work, full of textures and volume and typical of the elegance that characterizes you, Mamila!!.
    Greetings from Spain

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca :) bądź dzielna Kamilko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super chustecznik, fajną nazwę wymyśliłaś dla niego.:) Aż się nie chce wierzyć, że już tyle czasu minęło od śmierci Jarka... Trzymaj się Kamilko, ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny "chustecznik" . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ słowo 'smarkatnik' mnie totalnie śmieszy. hahaha smarkatnik. :D Pięknie się prezentuje, prześliczny wzór. Bardzo mnie ciekawią te makramowe świąteczne ozdoby. :)

    Każdy post jest jakby ukazaniem walki, jaką staczasz, siły, jak i tęsknoty której najzdolniejszy pisarz nie byłby zdolny opisać. Ja chciałabym czasami do Ciebie napisać, a jakoś nie wiem, czy mogę i zawsze rezygnuję... może to głupie... Mam Cię Kamilo w sercu i, pomimo że nie znałam Jarka, to już o Nim nie zapomnę. Tulę Cię mocno piękna, zdolna kobieto. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny. Zapraszam Cię Kamilo na moje świąteczne Candy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wykonanie po raz kolejny - tym razem przypomina mi delikatne dzieło rzeźbiarza :)
    pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń

  12. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up your mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{harrisonthomasonlinecards@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {harrisonthomasonlinecards@gmail.com}
    Whatsapp:::::+17866076082

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)