Szkatułka

Witajcie
Skończyłam kolejną szkatułkę na zamówienie.
Mam nadzieję, że właścicielce się spodoba.
Tym razem to również były wariacje ze wszystkiego.
Lubię takie prace.



Na wieczku jest serwetka, pasta strukturalna i wiele odcisków z foremek. 
Boki to koronka bawełniana i filcowe motylki. 



Całość pomalowałam na czarno i popaprałam woskiem.
Środek to farba metaliczna Cadence. 
Polubiłam farby tej firmy.
Bardzo ładnie kryją a kolory są piękne.



Dziś mija pół roku jak nie ma Jarcia.
I mogę powiedzieć tylko tyle, że ból nie mija.
Przez te pół roku nie miałam ani jednego dnia bez łez.
Ta wszechobecna pustka jest nie do zniesienia.
Ktoś kto kiedyś powiedział, że czas leczy rany
chyba nie wiedział co mówi.
Tak bardzo mi Ciebie brakuje,
i tak bardzo bym chciała z Tobą porozmawiać.
Opowiedziałabym Ci o Nanduni, która miała wczoraj operację,
i teraz muszę z nią jeździć na kroplówki.
O Majuni, która jest zamknięta u rodziców w domu,
i dostaje szału jak za oknem zobaczy ptaka. 
Jejciu wszystkie trzy chciałybyśmy już wrócić do siebie.
Co prawda wiem, że na początku nie będzie łatwo, 
ale całą sobą czuję, że muszę tam być.
 Mam nadzieję, że już niedługo. 



W poprzednim poście dałam Wam do posłuchania jedną z dwóch piosenek,
które krążą za mną jak bumerang ostatnio.
Dziś kolej na drugą, przy której również ryczę jak bóbr.
Te słowa są niesamowite.




Dobrego dnia dla Was.
Kamila

23 komentarze:

  1. Wspaniała szkatułka.:) Tulę serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno każdą stratę przeżywa się najmocniej przez pierwszy rok potem pamięta się o niej ale boli coraz mniej. Niestety nie da się wszystkiego i wszystkich włożyć w te same ramy.
    Dobrze jest coś tworzyć i kochać coś, kogoś ... Szkatułka piękna , widać w niej odrobinę smutku i tęsknotę. Niestety nie da się przyspieszyć niczego wierze,że dasz radę , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgodzę, każdy przeżywa to na swój sposób. Ja niestety przeżywam to bardzo ciężko, bo Jaru ś to nie tylko mój mąż, ale najlepszy przyjaciel i druga połówka jabłka.
      Dziękuję bardzo za te słowa. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Beautiful colors for this adorable thing!
    Greetings from Spain

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna szkatułka. Podoba mi się ten kolor, metaliczny połysk i zdobienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna szkatułka:) Na pewno się spodoba:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułka piękna!!! Cudny kolor :)) Wszystkiego dobrego!! Przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamilko, przepiękna, bardzo klimatyczna szkatułka - podziwiam.
    Uściski mocne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamilko... dobrze, ze tworzysz, robisz to cudownie - nie przestawaj, choć pewnie serce pęka Ci z bólu i tęsknoty... nie mogę wiedzieć co czujesz, ale mogę choć z daleka Cię przytulić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu bardzo dziękuję za te słowa. One sprawiają mi choć odrobinę radości. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Przepiękna szkatułka.
    slę serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna szkatułka, na pewno się spodoba osobie, która ją dostanie, a Ty jesteś wspaniałą kobietą i dasz radę, choć wiem, że jest trudno, tulę mocno 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten komentarz. Takie słowa dodają mi siły. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. szkatułka robi wrażenie, trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)