Coś dla mnie

Witajcie
Zrobiłam coś dla siebie.
Od bardzo, bardzo dawna nic takiego nie powstało.





Mam fioła na punkcie kolczyków.
I mam ich na prawdę bardzo bardzo dużo.
A ponieważ wieszak na nie mam zrobiony przez Jarcia w garderobie na piętrze,
to te na co dzień które nosiłam leżały na dole.
I nie ukrywam, że się wkurzał jak widział je wszędzie.
Kiedyś mi powiedział:
"Kotuś zorganizuj sobie coś na te co dzienne kolczyki,
aby były pochowane".
I za którymś razem jak byliśmy w sklepie,
to wybrał taką większą szkatułkę na nie właśnie.
Zabrałam ją do rodziców i tak sobie leżała.
Aż przyszedł ten dzień i postanowiłam ją zrobić.
Może dlatego, że On mnie o to prosił,
a może dlatego, że chcę już wrócić do nas do domu.
 Sama nie wiem.
Ale zabrałam się za nią i szybko ją ukończyłam.
Choć szybko jest to pojęcie względne.
Bo teraz każda rzecz, którą robię trwa bardzo długo.





To niby takie proste decu.
Farba kredowa, serwetka i paćkanie białą farbą suchym pędzle,.
Kilka wycisków z foremek. 
Do tego stary uchwyt do mebli i nóżki.
A wygląda to wszystko jak dla mnie idealnie.
Te kolory to cała ja.





Wiecie co przetrwać swoje 40 urodziny bez Niego
było na prawdę cholernie ciężko.
Nie chciałam żadnego obchodzenia tego dnia.
Jednak dla moich przyjaciół i rodziny nie wchodziło to w grę.
Zjawili się wszyscy, był tort i odśpiewali sto lat a ja ryczałam.
Natomiast dziś poczułam tak namacalnie jego nie obecność.
Byłam u lekarza, niby taka zwykła wizyta.
Ale okazało się, że są studenci i jest spotkanie z ważnym profesorem.
I wychodząc z gabinetu Jego nie było.
Dostałam wynik biopsji i nie miałam komu jej pokazać.
Tzn była przyjaciółka,
ale to nie to samo.
To On jeździł ze mną zawsze do lekarzy,
i był zawsze na bieżąco.
A dziś Go nie było.
Dotarło do mnie, że teraz z tym wszystkim jestem sama.

 




Chciałabym poczuć Cię jeszcze raz
Jeszcze raz poczuć Twój zapach
Jeszcze raz poczuć Twój dotyk
Dotknij mnie jeszcze raz
Spraw bym znów oszalała z miłości
To mi wystarczy, jeszcze raz
Powinieneś powstrzymać moje łzy
Nasz dom powinien być znów wypełniony Twoim śmiechem
Jeszcze raz wyciągnij ręce
Jeszcze raz mnie przytul
Dotknij mnie jeszcze raz
Spraw bym jeszcze raz zobaczyła w Tobie siebie
Istnieję tylko wtedy, gdy jesteś przy mnie
Jeszcze raz i tyle starczy, jeszcze raz.





Dziękuję Wam za wszystkie komentarze.
Kamila

22 komentarze:

  1. Wspaniale, że zrobiłaś coś dla siebie bo twój mąż na pewno by tego chciał. Szkatułka jest śliczna i zawsze ilekroć ją dotkniesz by wyjąć z niej kolczyki pomyślisz o nim . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna szktułka na kolczyki, jesteś bardzo utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca, widać, ze tam serce włożyłas :) Jest przepiękna, subtelna i klimatyczna no i będzie w niej zawsze to Wasze wspólne wspomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest idealna pod każdym względem. Kolory, wzór, nóżki... wszystko jest idealne. Jarek pewnie, by tego chciał. Otacza Cię miłością ze wszystkich stron. Mam nadzieję, że jesteś zdrowa, bardzo tego życzę. <3 Piszesz bardzo emocjonalnie, dobrze, że to robisz. Tulę mocno. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkatułka jest piękna, ale Twój past.... po prostu bardzo się wzruszyłam... Życzę Ci dużo siły i wytrwałości, Twój "Anioł" czuwa nad Tobą i jest blisko, mimo, że go nie widzisz... Trzymaj się i nie poddawaj, pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękna poprostu cudowna.
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przepiękna i bardzo romantyczna.
    Kochana, przytulam mocno...

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna, zachwycająca szkatułka! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. This is so gorgeous!! You decorated it beautifully!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Małe dzieło sztuki, Kamilko!
    Trzymaj się cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. What a box beauty!
    I love that range of colors that you have combined so delicately with the flowers and the moldings.
    A big job,Kamila!
    Hugs from Seville.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkatułka śliczna.
    Nauczyć sie żyć samej nie jest łatwo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Preciosa amiga, la has hecho muy linda.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekne dzieło!
    Wspieram ciepłymi myslami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana nie wiem jak to wyszło a wiem że pisąłam z tel ale mojego kom nie ma. Życzenia co prawda bardzo spóźnione ale wszystkiego co najlepsze dla Ciebie.
    Wspaniała szkatułka i te nóżki-dodają jej uroku ale i takiej trochę starości.
    Masz teraz ład w kolczykach, Jarcio miał racje że kupił szkatułkę bo wyszła świetnie i masz ład i porządek w kolczykach:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkatułka przepiękna!!! Też te kolory do mnie przemawiają:)

    Mocno spóźnione życzenia urodzinowe. Niech w Twym życiu zagoszczą jeszcze dni pełne słońca. Z całego serca życzę!!!

    Ps.Jestem rok starsza;)

    OdpowiedzUsuń
  17. praca jest prześliczna, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna, romantyczna szkatułka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest w każdym calu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)