Pamiętnik

Hej :)
Czy pisaliście kiedyś pamiętniki?
Bo ja tak i to nawet kilka.
Mam je wszystkie do dzisiaj i nieraz tam zaglądam.
Śmiechu mam wtedy co niemiara :) 
Mam takie z czasów szkolnych i z początku dorosłego życia.
A uwierzcie mi miałam o czym pisać.
Moje życie i wszystkie sytuacje, 
które mnie spotykały mogłyby być scenariuszem do filmu.
Tak ostatnio je przeglądając stwierdziłam, że czemu nie.
I narodził się pomysł aby zrobić go samemu.



Jest to zwykły zeszyt A5 z twardą okładką, którą przerobiłam po swojemu.
Użyłam nowych szablonów i kolorów moich ulubionych.
Z przodu to tylko szablony,wyciski z foremek, czarna farba i woski.
Tył ma jeszcze fakturę z bandaża.





Najwięcej pracy było aby włożyć to wszystko z powrotem w spiralki :)
Ale po paru krzykach się udało hi hi hi hi :)
Nie chciałam takiego kupnego gdyż żaden mi nie pasował.
A tak jak zrobiłam samemu to jest taki jaki ja chcę.
Okładki od środka wykleiłam starym dżinsem z kieszonkami.
Zawsze w pamiętnikach brakowało mi takich kieszonek na jakieś drobiazgi.
Przykleiłam też motylki z serwetki.
Oj coś ostatnio chodzą za mną te motyle :)





Teraz nie pozostaje mi już nic innego jak zacząć go zapełniać.
Ten mój dzień codzienny nie jest aż tak bardzo ekscytujący.
Życie na wsi jest spokojne, poukładane bez większych ekscesów.
Ale to właśnie też chcę opisać abym na starość mogła poczytać,
i powspominać jakie to były te nasze początki tutaj.
Chciałabym też wrócić do pewnych zdarzeń z przeszłości
i odnieść się do nich z perspektywy czasu.
Ale sobie fajny prezent imieninowy zrobiłam :)



Wspaniałego dnia Wam życzę Kochani :)
Kamila :)

30 komentarzy:

  1. No nie, ten pomysł z kieszonką jest rewelacyjny, godny inspiracji :) Wspaniały pamiętnik sobie zrobiłaś. Ja też pisałam w szkole podstawowej i dzięki Twojemu wpisowi przypomniałam sobie o moim pamiętniku, a był on na kłódeczkę i miał zapachowe kartki :)))) . Wszystkiego najlepszego z okazji imienin, bo o nich wspomniałaś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha ha ja też mam taki na kłódeczkę i są zapachowe karteczki :) Lecz teraz już mniej pachną :) Też go pisałam w szkole :) Dzięki Słonko :) Buziaczki :)

      Usuń
  2. Ty to masz głowę pełną pomysłów. Jestem zachwycona, a ten jeans mnie zszokował. Toż to rewelacyjny pomysł. Dziwię się, że jeszcze nie masz swojego sklepu z rękodziełem wszelakim. :) Pamiętnik cudowny i niech zapełnia się najpiękniejszymi historiami z życia, będą też te mało przyjemne, ale życzę, by tych pięknych było jak najwięcej. Pozdrawiam i lecę do postów zaległych. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie dziękuję Ci bardzo bardzo :) A o sklepiku to ja właśnie myślę hi hi hi hi :) Oj tak zapisywać to ja mam co a później za jakiś czas znów mnie będzie śmieszył :) Buziaczki ogromne :)

      Usuń
  3. What a great job, Kamila!
    I love that texture that you have given to the covers and the idea of using the denim fabric with the pockets inside, it is fabulous!😉
    A hug from Spain.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :) I like to use denim :) Kisses my darling :)

      Usuń
  4. Kamilko, cudowny pamiętnik, a motylki pasują wszędzie, wiadomo.
    Ja pisałam pamiętnik od V klasy podstawówki do końca studiów. Ale potem wszystkie zeszyty spaliłam - teraz trochę żałuję.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam pisać w podstawówce i tak zostało a teraz są fajną i śmieszną czasami lekturą :) Szkoda, że swoje spaliłaś bo teraz pewnie miałabyś takie same odczucia jak ja :) Buziaczki Kochana :)

      Usuń
  5. Rewelacyjnie zrobiłas te pokładki :) bardzo oryginalnie, młodzieżowo i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Od jakiegoś czasu chodził za mną i w końcu go zrobiłam :) Buziaczki :)

      Usuń
  6. Wow, what a stunning cover!! I love the colors and texture!! It's so gorgeous!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny pamiętnik.:) Wspomniałaś o imieninach, życzę Ci dużo radości oraz wszelkiej pomyślności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za życzonka :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. Piekny jest.
    Kiedyś pisałam. Miałam dwa, ale zostały spalone. Przeszłości precz i nie wracaj.
    Dziś moim pamiętnikiem jest blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja swój też traktuję jak pamiętnik ale te stare pozostawiłam :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Wyszedł bardzo fajnie:)
    Ja pisałam pamiętnik od podstawówki do szkoły średniej:) Na studiach to już były inne zapiski. Ale do pięknych zeszytów słabość mam od zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Ja też w podstawówce i w średniej a później zaczęłam po studiach :)
      Buziaki :)

      Usuń
  10. Taki pięknie oprawiony pamiętnik jest naprawdę wart by w nim zapisywać piękne, trudne, zabawne i wszelkie warte zapamiętania chwile. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dokładnie taki mam zamiar :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Super pomysł i wykonanie!:) Piękny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)