Migawki z naszego domu

Hej Słoneczka :)
Dziś nie będzie żadnego rękodzieła.
Hmmm a może jednak i tak choć w kompletnie innym wydaniu hi hi :)
Na początek ściana z desek pod telewizor.
Wykonana przez mężusia :)
 Deski te dość długo u nas przeleżały i naturalnie przyciemniały w niektórych miejscach. 
Na początku był pomysł aby je pomalować.
Hi hi hi hi było kilka propozycji kolorystycznych.
Lecz ostatecznie pozostały w takim naturalnych kolorze.



Aby nie zaćkać przestrzeni desek bo same w sobie są dekoracją,
powiesiliśmy tylko dwie rzeczy.
Maskę, którą dostaliśmy :)
I mały totemik makramowy, który jakiś czas temu zrobiłam :) 



Na zdjęciach widzicie też radyjko, które mąż zrobił ze skrzyni wojskowej.
Pokazywałam Wam już je tutaj :) 
A także łóżeczko naszej kocicy, które też Jarek zrobił :)
Do tej pory nie możemy go pomalować, gdyż ten mały łobuziak cały czas na nim śpi :) 



Kolejna rzecz to trzecia brakująca lampa.
Jakiś czas temu pokazywałam Wam tutaj dwie.
I pisałam wtedy, że brakuje nam trzeciej o podobnym kształcie.
Jednak okazało się, że w garażu są jeszcze lampy i wśród nich ta pasująca :) 



Jak już pewnie zdążyliście zauważyć śledząc mojego bloga nasz dom jest inny :)
My po prostu kochamy taki hmm jak ja to nazwałam "wiejski styl" ha ha :)
Jest w nim dużo drewna, cegły i mnóstwo staroci hi hi hi hi :) 
A teraz zobaczycie to na własne oczy ha ha :) 
Mąż spełnił moje kolejne małe marzenie.
Powstały belki oddzielające salon od przedpokoju i kuchnię od przedpokoju. 
Dzięki nim mogłam powystawiać moje kochane starocie
a i wygląd domu się zmienił. 
Dlatego na początku posta napisałam, że rękodzieło w innym wydaniu,
ponieważ wszystko zrobione ręcznie przez Jarka :) 
Od strony kuchni wygląda to tak.
Możecie zobaczyć lampę z dębiny nad barkiem kuchennym,
moje cudowne szafki kuchenne drewniane pomalowane bejcą,
a także kawałek ściany z cegły rozbiórkowej. 



Belki stojące zostały zamontowane na samym początku remontu naszego domu.
Wtedy to wszystkie ściany były stawiane od nowa.
Tzn ściana dzieląca salon od przedpokoju ta ceglana
i ściana z boku kuchni oddzielająca łazienkę.
Natomiast te górne bele powstały teraz.
Każdy szuka swojego miejsca na ziemi,
tam gdzie czuje się szczęśliwy, bezpieczny i może wypocząć.
My już mamy Nasz azyl :)
I pomalutku zaczyna wyglądać tak jak sobie wymarzyliśmy na samym początku :) 



Dziękuje Wam za odwiedziny w Naszym domku :)
Życzę Wam wspaniałego dnia :)
Kamila :)

43 komentarze:

  1. Masz dom z duszą i charakterem :) Każdy element pasuje :) najważniejsze to dobrze się czuć we własnym gniazdku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Słonko :) Oj tak my na prawdę tutaj czujemy się wyśmienicie :)

      Usuń
  2. Podpisuje się pod Agą, dom z duszą i charakterem. Świetnie wyglądają te deski w swoim naturalnym stanem-myślę że gdybyś je pomalowała byłyby takie sztuczne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Agniesiu :) Też tak uważam, że te deski straciły by wtedy na uroku :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  3. Byłam, widziałam...,super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolne ręce!
    To pięknie mieć to, co się wymarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiataj kochana. :)

    Ściana z desek jest rewelacyjna. Chciałabym taką. Widzę na zdjęciu cudną latarenkę. Jestem ich maniaczką. hehe

    Piękny totemik. hehe U Ciebie wszystko stylowe i wszystko mi się podoba, a to cud, bom wybredna.haha

    No te lampy mnie czarują, uwielbiam je. <3 Twój dom jest zachwycający. Uwielbiam domy z duszą, Twój taki jest.

    Męża masz wspaniałego i bardzo utalentowanego. :)

    Serdecznie pozdrawiam, udanych, bardzo radosnych dni życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Słonko :)
      Ściana była w zamyśle od dawna tylko nie mogliśmy się zdecydować na kolor ale te naturalne dechy mnie powaliły i tak też zostały.
      Ha ha ha ha no nie mów ja też mam bzika na punkcie latarenek hi hi hi hi i mam ich kilka :)
      Bardzo mi miło, że podobają Ci się moje rzeczy to na prawdę miłe.
      Totemiki z makramy kocham i będę ich robić coraz więcej.
      Lampy to był pomysł chwili i okazuje się, że bardzo trafiony bo idealnie pasują do naszego wnętrza.
      Pozdrawiam Cię Kochana serdecznie i również życzę wesołych dni :)

      Usuń
  6. Fajny klimacik! Też kocham starocie :))) W dzieciństwie uwielbiałam buszować po babcinym strychu i zawsze coś stamtąd musiałam zabrać :))) Chyba mamy stare dusze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz to mamy coś wspólnego hi hi :) Moja dusza jest z całą pewnością stara ha ha :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Drewniane ściana ekstra. Dom jak napisała Aga ma duszę trochę jak u Sardynki - blogerki.
    Pozdrawiam.
    Ps. Masz u mnie niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ściana na prawdę wyszła nam fajnie, aż się nie spodziewałam takiego efektu. WOW dziękuję ślicznie za niespodziankę hi hi ale fajnie :)

      Usuń
    2. Ach a Sandrynkę znam tzn Jej bloga i fb :) Bardzo bardzo podoba mi się jej mieszkanko i wszystkie cuda, które tworzy :)

      Usuń
  8. Masz niezwykły, wyjątkowy dom, Kamilko. Kojarzy mi się z piosenką "W moim magicznym domu".
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Kochana :) Cały czas pracujemy nad tym aby był taki jak z naszych marzeń hi hi :) Buziaczki :)

      Usuń
  9. You have a very cozy house, full of handmade details!
    I love that constant presence of wood!
    Hugs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for such a beautiful comment :)
      Kisses :)

      Usuń
  10. Masz rację Kamilko,każdy szuka swojego miejsca na ziemi,a Wam się to udało,fantastyczny klimat stworzyliście:)Serdeczności najmilsze ślę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Kochana :) Cały cza nad nim pracujemy jeszcze hi hi :) Buziaki :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy dom. Bardzo w nim przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką przyjemnością obejrzałam kawałek Twojego domu. Nie napiszę, że zazdroszczę (no może troszeczkę) domu. Domu z indywidualnym charakterem, klimatem. Jestem pierwszy raz ale wiem, że muszę się trochę cofnąć w przeszłość, czyli w poprzednie posty. Spodziewam się wielu wspaniałość i inspiracji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i serdecznie witam w moich skromnych progach :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. w swoim domku masz super klimat, podobają mi się deski, cegła i te belki. Sama bym chętnie tak zrobiła u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu za te miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. SUPER!!
    Fajnie mięć takie męża któremu chce się coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda :) Mojemu się chce bo to robi dla nas :) Aby spełnić Nasze marzenia hi hi :)

      Usuń
  15. Te naturalnie pociemniałe deski stworzyły naprawdę ciekawą dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda :) Nie spodziewałam się takiego efektu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Bardzo fajnie, domowo, "niekatalogowo", trochę rustykalnie i najważniejsze, że jest tak jak Wy sobie wymarzyliście, bo gusta i pomysły można mieć różne, sztuka to umieć je realizować. Lubię surowe drewno we wnętrzach pod warunkiem, że to nie boazeria (chociaż jak ktoś lubi to niech sobie ma:-)), ja z boazerią w korytarzu domu walczyłam bardzo długo, zanim mój osobisty stolarz dał się przekonać do zmian:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tak miłe słowa :) Oj ja też uwielbiam surowe drewno i cegłę. Zawsze o tym marzyłam i teraz mam hi hi :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  17. Fajny klimat :) pięknie to wyszło - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi sie podoba ta sciana z desek, a w waszym domu bardzo fajny klimat panuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł z deskami pod TV jest odlotowy :) I te belki też są super...
    Uwielbiam takie klimaty - z naturalnymi materiałami... sprawiają, że wnętrze nabiera takiego ciepłego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak dokładnie :) Mnie się właśnie taki domek marzył z naturalnymi materiałami :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  20. Dom powinien być wyjątkowym miejscem i Wasz taki jest. Też kiedyś marzyłam o scianach z cegły, kamieniu, drewnie itp., niestety mój mąż nie miał ani talentu ani ochoty do takich prac:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się tak poszczęściło, że mój ma podobne marzenia do moich i razem je pomalutku realizujemy :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  21. 54 years old Electrical Engineer Winonah Cater, hailing from Lacombe enjoys watching movies like Mysterious Island and Sketching. Took a trip to Historic City of Meknes and drives a Sierra 3500. strony

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)