Komplet

Cześć :)
Wiecie co jak to dobrze, że ten mój dom jeszcze nie jest skończony hi hi hi hi :)
Ponieważ łazienka, którą dopiero mamy robić 
przechodzi metamorfozy w mojej głowie non stop hi hi hi hi :)
Teraz już jest ostateczna wersja i już się jej nie mogę doczekać.
I właśnie dlatego przerobiłam komplecik, który już wcześniej był robiony.
Z takim wyglądem będzie idealnie pasował do stylu łazienki :) 


Od lewej pojemnik na mydełko, słoiczek na szczoteczki i pastę, 
pojemnik na płatki kosmetyczne i słoiczek na sól do kąpieli. 


Znów robiłam coś pierwszy raz.
A mianowicie bawiłam się woskiem :)
Foremki wypełniłam klejem na gorąco i takie śliczne dekory powstały.
Przykleiłam, pomalowałam na biało a potem już paprałam woskiem.


Pojemnik na płatki kosmetyczne jest zrobiony z opakowania po chipsach :)
Pamiętacie pringles :) 
Już od jakiegoś czasu  myślałam co tu wykombinować na te płatki.
I pomysł sam wpadł do głowy jak byłam w sklepie i zobaczyłam te chipsy.



Co o tym pomyśle myślicie?
Ja jestem jak najbardziej na tak :) 



Kurcze podoba mi się to połączenie dekorów i wosku :)
Wyczarowałam sobie piękny komplecik.




Troszkę się tego obawiałam ale przecież do odważnych świat należy.
Powinniśmy się uczyć cały czas nowych rzeczy. 



Komplet do łazienki jest teraz tylko łazienkę potrzebuję hi hi hi hi :) 
A teraz pokażę Wam kilka zdjęć z mojego ślubu :)
Hi hi hi hi dwa dni temu obchodziliśmy z Jarciem 8 rocznicę ślubu:)
Jejuś a ja to pamiętam jakby to było wczoraj :) 


Jak to szybko minęło :)


Troszkę Nas tu było dużo :)


Jedno z moich ulubionych zdjęć :)


A tu czekaliśmy na stopa aby Nas porwał w przygodę życia :)


Śmiali się wtedy, że mam prywatną ochronę :)
Mieliśmy dwóch Panów za Świadków.
Moim był oczywiście mój brat. 
Nie wyobrażałam sobie innej osoby, która byłaby przy mnie w tym dniu.


To kolejne moje ulubione :)
Kurcze mam ich pełno.
Fotografami byli moi przyjaciele, dobrze nas znali i wiedzieli jakie chcemy zdjęcia :) 
W rocznicę zjedliśmy pyszny obiadek i wypiliśmy winko za Nasze zdrowie :) 
A to skrobnęłam mężulkowi:
 "Kochanie to już 10 lat naszej znajomości
I aż 8 małżeńskiej miłości
Początek był zaskakujący
Choć dla wielu niezapowiadający
Nam to absolutnie nie przeszkadzało
I już po dwóch miesiącach świetnie razem mieszkało
Dwie bratnie dusze się w końcu spotkały
Być już zawsze razem zdecydowały
A teraz szczęśliwie sobie na wsi mieszkamy
Działeczkę i domek powoli wykańczamy
Zwierząt małe stadko mamy
I wszyscy się bardzo kochamy"


 A wracając do kompletu to ciekawe ile czasu poczeka na zamieszkanie w łazience hi hi :)
Ale ja się tym nie przejmuję i spokojnie poczekam :) 


Miłego wieczorku Wam życzę Kochani :) 
Kamila :)

20 komentarzy:

  1. Jak ja lubię te Twoje metamorfozy ogladać :) Cały komplet wyszedł Ci fantastycznie. Jak będziesz jeszcze coś robić to pokaż zdjęcia jak powstaje i jakie media po kolei używasz :) Sama mam ochotę taki kosmetyczny pojemniczek podziałać :) Rocznicy gratuluje, oby takich jeszcze mnóstwo w zdrowiu i szczęsciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ślicznie dziękuję :) Jak będę robić następny taki to opiszę dokładnie i porobię zdjęcia :) Buziaki :)

      Usuń
  2. Kamilko, stworzyłaś przepiękny komplet. Wielkie brawa za pomysł na dozownik do płatków kosmetycznych.
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu. Na tych zdjęciach promieniejecie miłością i szczęściem.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Brakowało mi właśnie takiego pojemniczka na płatki :) I w końcu pomysł wpadł do głowy :) Dziękujemy za życzenia :) Buziaczki :)

      Usuń
  3. Znowu stworzyłaś coś fajnego, gratulacje z okazji rocznicy ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet super!!!Ciekawe ile czasu będzie czekał na łazienkę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego jeszcze nie wiadomo ale pewnie kiedyś się doczeka :)

      Usuń
  5. Gratuluję rocznicy ślubu :)
    Piękny komplet łazienkowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet wyszedł genialnie! Ładne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dekory przepiękne :) w ogóle pomysł zajefajny

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski ten komplecik <3
    Wszystkiego dobrego dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny komplet... Te dekorki plus wosk wyszły bardzo fajnie - tworzą taki ciepły nastrój :)
    Nie mogę się doczekać aż pokażesz komplecik w skończonej łazience :)
    Zdjęcia są przesympatyczne :) buzia sama mi się śmiała jak je oglądałam :)
    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justynko :) Bardzo spodobało mi się takie połączenie i z pewnością to nie ostatnia taka praca :) Dziękujemy za życzonka :)

      Usuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)