Wazoniki

Dzieńdoberek :)
Chciałam Wam pokazać jakie wazoniki ostatnio zrobiłam z okazji Dnia Mamy.


Taka mała rzecz a mam nadzieję, że ucieszyła obie mamy :)


Duże słoiki po ogórkach oplecione makramą ze sznurka naturalnego.


W trakcie pracy też kliknęłam kilka fotek :)


Powstały dwa wzory bo dla dwóch mam :)


Wyglądają jak baletnice ha ha ha ha :)
Góra mocno opleciona a dół wiszący.


Tak mi się spodobały te wazoniki, że dla siebie też zrobię :)
Niby takie proste tylko słoik i sznurek ale jakie urokliwe :)


A to drugi :)
Ten pierwszy też miał oczywiście niebieską kokardkę :)
Ale zapomniałam mu zrobić z nią zdjęć :) 


Nasze mamy co roku dostają prezenty zrobione przeze mnie :)
Tak naprawdę to nie pamiętam kiedy ostatnio kupowałam jakiś prezent.
Od bardzo dawna już sama je robię bo uważam, że takie są bardziej oryginalne i od serca :)
Sama zresztą też takie lubię dostawać :)


Miłego, słonecznego i radosnego dnia Wam życzę :)
Kamila :)

22 komentarze:

  1. Śliczne, mi to przypomina ośmiornicę z mackami:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Hi Hi Hi a na to nie wpadłam :) Dzięki Słonko :)

      Usuń
  2. Zwykle słoiki a jak można ślicznie je ozdobić. Piękne prezenty dla mam.
    Kamilko udało ci się zakupić kwiatki? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Tak kwiatuszki pokupowałam i już niedługo będzie fotorelacja z nowego skalniaka hmmmmm bardziej ogródka przed tarasem :)

      Usuń
  3. Słoiczki maja świetne wdzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamilko, piękne prezenty, takie naprawdę od serca. Właśnie takie przynoszą najwięcej radości.
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda :) Lubię takie dawać :) Buziaczki :)

      Usuń
  5. Zgadzam się - takie prezenty są najpiękniejsze! :) podziwiam za pomysł i jego uroczą prostotę - słoik i ozdoba ze sznurka w jednym kolorze... Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję :) Lubię takie proste rzeczy od serca :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Piękne plecionki! Super prezenty przygotowałaś :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne wdzianka :) całość pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)