Słoiki

Dzień dobry
Nie wiem co się ze mną dzieje ale zmieniają mi się gusta.
To co podobało mi się pięć lat temu teraz już przestaje się podobać.
I w związku z tym postanowiłam przerobić swoją kuchnię o czym już pisałam wcześniej.
Teraz przyszedł czas na słoiczki.
Dziś pokażę Wam tylko sześć ponieważ reszta jeszcze się maluje.


W mojej nowej kuchni zagości dużo białego i dużo kolorów pastelowych.
Dwa kolorki, w których absolutnie się zakochałam to róż vintage i taki niby turkus.


Ktoś mi powiedział, że to taki styl shabby chic i chyba ma rację.
Tak jak napisałam wcześniej pozmieniały mi się troszkę gusta :)


Tutaj jeszcze stary kolor na ścianach i na półeczkach.
Ale jak tylko zrobi się troszkę cieplej to zaczynam z malowaniem.  


Marzy mi się też zmiana w salonie ale skąd brać na to pieniążki.
Hi Hi Hi Hi może za jakiś czas :)
Mąż się śmieje, że nie wszystko od razu, najpierw kuchnia potem reszta.
Aha obiecał mi, że samodzielnie zrobi trzy duże lampiony
hmmmm ciekawe ile będę na nie czekać hi hi hi hi :)


Co myślicie o słoiczkach ?
Kupiłam je kilka lat temu i każde było z innej parafii.
A teraz do siebie pasują.


Miłego dnia Wam życzę Słoneczka :)
Buziaki :)
Kamila :)

8 komentarzy:

  1. Piękne kolory :) też chcę w kuchni pastele :) ale najpierw przedpokój, potem salon, a na końcu pomyśle o kuchni o ile jeszcze będzie za co ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kolekcja. Uwielbiam takie kolorki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowała się dodać do obserwatorów i wyskakuje mi jakiś error 403 nie wiem o co chodzi,ale to chyba cosik u mnie...bo to już drugi dzisiaj...mam nadzieję że to rozgryzę i niebawem dołączę do klubu :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ale fajne! Super te kolorki!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)