Makrama

Witajcie
Jak miło do Was pisać.
Po chwilowej przerwie znów jestem.
Mam nadzieję, że choć garstka z Was to czyta :)
Dziś pokażę Wam makramę, która jest dekoracją do powieszenia na ścianę.
Tym razem postanowiłam ją upleść na zwykłym kawałku gałęzi :) 
Coraz bardziej zakochuję się w naturalnym drewnie.
Bawełniany sznurek pasował do niego idealnie. 




Jak tylko patysia przytargałam do domu to od razu powstał pomysł na wzór :) 
Zastanawiałam się tylko jaki kolor sznurka i ostatecznie padło na biały.



Postanowiłam, że głównie tym się będę zajmować.
Czyli pleceniem makramy.
Uspokaja mnie to i pozwala oderwać myśli od codzienności.




Mam już kilka pomysłów, w których wykorzystam makramę.
Będą to rzeczy codziennego użytku.



  
Kochani
 hmmmm ostatni dość długi okres pokazał mi to, że nieważne co się dzieję, 
jakie kłody los mi rzuca pod nogi to nie poddaję się i działam dalej. 
Choć nie ukrywam, że nieraz jest ciężko baa nawet bardzo ciężko. 
Ale każdy z nas ma ten gorszy czas, czas przemyśleń i rozterek.
Ważne jednak są wnioski do jakich po takim czasie dochodzimy.
Bo każdy dzień naszego życia to kolejna lekcja, kolejny jego etap.
Mam w swoim życiu marzenia i cele do zrealizowania. 
I właśnie dla nich po każdym upadku się podnoszę.
Wiem, ze nie będzie łatwo, ale kto powiedział, że droga na sam szczyt jest łatwa.
Mam dom, w którym panuje ciepło, miłość i bezpieczeństwo.
Dzielę się uśmiechem i jak tylko mogę to zarażam ludzi wokół pozytywną energią.
Lecz ostatnio oprócz tego, że zdrowie mnie całkowicie zdołowało 
to musiałam pozwolić sobie i przekonać samą siebie do pewnych racji.
A mianowicie do tego, że jeśli Moja nieobecność w życiu innych osób nic nie zmienia i nic nie znaczy, 
to Moja obecność w nim też nie ma już żadnej wartości. 
Daję innym całą siebie, całe moje serce ale muszę pamiętać o tym aby się  nie zatracić. 
O kurcze ale się rozpisałam.
Ale takie to rozterki miałam ostatnio w mojej głowie i sercu.
A podzieliłam się nimi z Wami dlatego ponieważ okazało się, 
że stronka ta jest nie tylko miejscem, w którym pokazuję to co robię ale też piszę kim jestem.



Aha a wracając do makramy to jeśli ktoś z Was 
chciałby taką, bądź podobną dekorację to serdecznie zapraszam :) 
 Życzę Wam miłego i radosnego dnia :)
Kamila :) 

31 komentarzy:

  1. bardzo ładna dekoracja, kiedyś też pletłam takie makramy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..."jeśli moja nieobecność w życiu innych osób nic nie zmienia i nic nie znaczy,to moja obecność w nim też nie ma już żadnej wartości..." Jakie to filozoficzne i prawdziwe,nie umiałabym tak nazwać swoich doświadczeń. A makrama bardzo ładna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowna dekoracja!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, zaplatanie makramy ma zbawienny wpływ na samopoczucie. Wszystkie mysli wyrzucam z głowy, liczy się tylko odpowiedni supełek:) Pozdrawiam serdecznie - czytamprzykawie (IG)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak mnie bardzo uspokaja i mogę się całkowicie wyłączyć :) Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  5. Nie lubię tych ozdób - choć muszę przyznać, że pięknie ją zaplotłaś, a na gałęzi wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz robiłam na gałęzi i bardzo mi się to spodobało :) Bo dwóch takich samych nie zrobię i każda będzie inna :)

      Usuń
  6. Stworzyłaś Kamilo ciekawą dekorację - to połączenie gałęzi z makramą wygląda świetnie. Dużo zdrowia i wielu pozytywnych doznań, uczuć i myśli:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Kochana :) Bardzo to połączenie mi się podoba i powstaną następne :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Pomysł świetny. Szczególnie dla tego, że wykorzystałaś naturalną gałąź. Chyba też coś takiego sobie sprawię tylko muszę sobie przypomnieć sploty.
    ps. Jak szwankuje zdrowie to człowiek zaczyna głęboko myśleć. Efektem ubocznym tego procesu jest świadomość, kto i co w życiu jest najważniejsze. Wszystko zaczynamy wkładać we właściwe szufladki.
    Zdrówka życzę - ślę uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak masz rację jak zdrowie nie dopisuje to zaczyna się więcej myśleć o pewnych rzeczach :) Buziaczki gorące :)

      Usuń
  8. Piękna jest :)
    Zdrówka życzę !
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna dekoracja i świetnie pasuje połącenie tego patyka z bawełnianym sznurkiem - bardzo oryginalne.. a już na tej czerwonej ceglanej ścianie, no genialnie!!!
    Co do Twoich przemyśleń to chyba każdy ma w swoim życiu takie chwile.. raz lepiej raz gorzej, wzloty i upadki.. ale najważniejsze by być w tym wszystkim sobą i jak to mówią cieszyć się drobnostkami.
    Życzę Ci wszystkiego dobrego.
    Pozdrawiam - Majalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za cudne słowa :) :) Ja również życzę Ci wszystkiego dobrego i cieszę się, że do mnie zajrzałaś :)

      Usuń
  10. Piękna i cudownie wykonana! Podziwiam talent!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftArt. Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna makrama :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftArt

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś spróbowałam, dlatego wiem, ile cierpliwości i precyzji trzeba włożyć w takie cudo! Podziwiam! Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) :) Jest to rzeczywiście pracochłonne :) Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  13. Przepiękna dekoracja , bardzo oryginalna i jedyna w swoim rodzaju :)
    To prawda ... w życiu trzeba być " zdrowym egoistą " , takie stwierdzenie kiedyś usłyszałam od lekarza i dbać też o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps . Zapisałam się jeszcze do innych zabaw , więc wyczekuj na moment i zapisuj się u mnie :)

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie :) Tego właśnie muszę się nauczyć jak być zdrowym egoistą :)

      Usuń
    3. Aha będę wyczekiwać hi hi hi hi :)

      Usuń
  14. jaki sznurek do makramy używasz? skład i grubość?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)