Chustecznik

Witajcie
Pisałam Wam, że zaczęłam jeździć na rynek i dożynki.
W szczególności skupiłam się na makramie.
Lecz powstało też kilka innych projektów. 
I między innymi taki chustecznik.



Szablon z fajnym wzorem kwiatowym,
a na wieczku kompozycja ze sztucznych kwiatów i koronek.
Wszystko pomalowałam farbą kredową,
a po wyschnięciu przeciągnęłam suchym pędzlem z białą farbą.
Na koniec oczywiście lakier.
Dobrze, że jest jeszcze fajna pogoda to zdjęcia zrobiłam na zewnątrz. 





I kilka zbliżeń na szablon.
Zrobiłam go zwykłą szpachlą tzn masą naprawczą.





W momencie, kiedy wydarzyło się coś tak bardzo bolesnego,
coś tak bardzo niezrozumiałego co spowodowało, że zabrakło mi tchu,
dotarło do mnie jak mało ważne były te problemy co spędzały mi sen z powiek.
Dopiero w takim momencie gdy wydarzyło się coś co wyrwało mi serce,
dostrzegłam, że życie jest kruche. Że mija bezpowrotnie.
Że nic na tym świecie nie trwa wiecznie. Że nie dam rady cofnąć czasu.
W życiu najgorszą z możliwych tragedii jest ta, kiedy tracimy najbliższych.
Tych, których kochamy całym sercem.
Jedyne co mi teraz zostało to piękne wspomnienia.
Tego nikt mi nie odbierze
Bardzo często budzę się ze strasznym smutkiem,
uciskiem w klatce piersiowej,
z taką ogromną tęsknotą w sercu i łzami w oczach.
To się chyba nigdy nie skończy.
Nie ma minuty abym o Nich nie myślała.
Mam tylko nadzieję, że są tam szczęśliwi.
Jaruś z tatą siedzą gdzieś w pięknym miejscu i rozmawiają a Nandunia biega koło nich.
Te przepiękne wspomnienia, które mam, to one dają mi siłę,
żeby wstać rano z łóżka i dalej walczyć o każdy dzień.
I wiem, że kiedyś znów się z Nimi spotkam. 



Do usłyszenia Kochani.
Kamila

14 komentarzy:

  1. Pięknie się napracowałaś Kamilko...
    Siły Ci życzę każdego wieczoru i poranka, każdego dnia... ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały chustecznik Kamilko, piękny kolor.:)
    Trzymaj się, życzę dużo sił i ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamilko, cudowny chustecznik.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale to wyszło.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so gorgeous!! It looks so beautiful!! I love the pretty blue!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the texture game you've used and the color degradation.
    Great job!!
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkasz się z Nimi, oni cały czas są obok! Życzę całym sercem siły. Przepiękny chustecznik, ma bajeczną barwę. Cieszę się, widząc Twój nowy post. Uściski kochana. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny chustecznik w super kolorze. Życzę Tobie dużo siły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po tamtej stronie na pewno są bardzo szczęśliwi i kiedyś spotkamy się tam wszyscy. Piękne pudełko! Zapraszam Cię Kamilo na moje świąteczne Candy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamilko niestety czasem życie daje popalić i to porządnie, niestety tym razem spotkało to Ciebie ale mam nadzieję że to koniec smutków i wschodzi słonko które będzie Ci ciągle świeciło a na twarzy uśmiech choć na razie słabiutki zagości. Buziaki:-) I pisz kochana pisz to trochę pomoże a w nas wsparcie zawsze masz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)