Lustro inaczej

Witajcie
Często jeżdżę do naszego domku i porobiłam troszkę zdjęć. 
Pisałam Wam o tym, że poznałam fantastyczne osóbki 
w wirtualnym świecie.
Mam również tą przyjemność, że udało mi się z niektórymi 
spotkać też w realu.
Z Paulą bo o niej tu mowa znamy się już jakiś czas. 
Była u nas kilka razy a teraz zaprosiła mnie do siebie. 
Podczas tego fantastycznego pobytu powstało takie lustro. 





To był Jej pomysł abyśmy coś takiego zrobiły.
Paula jest bardzo ciepłą osóbką.
Jest zwariowana, dobra i pozytywnie nastawiona do życia.
Poznałyśmy się jeszcze jak Jaruś był.
I bardzo mi pomogła po jego odejściu.
Jeśli chcielibyście Ją odwiedzić to zapraszam tutaj inmyeyes-handmade
 




Pierwszy raz robiłam coś takiego.
Bardzo mi się ta praca podoba.
Bazą była zwykła ramka na zdjęcia.
Dodałyśmy troszkę wycisków z foremek,
szablonów i efekt lustra na szkle.
A na koniec czarny i bezbarwny wosk.
To był bardzo fajny weekend.
Pogadałyśmy, popiłyśmy i się pośmiałyśmy.
A przy tym wszystkim pogadałyśmy, oj dużo pogadałyśmy.
Niespodzianką dla mnie było to, że poznałam dzięki Paulince
kolejne dwie dziewczyny, które znałam tylko ze świata wirtualnego.
To był na prawdę fantastyczny czas dla mnie. 





Dobrego dnia Wam życzę.
Kamila

17 komentarzy:

  1. Intrygujące to lustro :)

    Jak dobrze, ze masz dobrych ludzi przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak naprawdę się cieszę, że mam takie dobre duszyczki koło siebie.

      Usuń
  2. I like the frame very much and I love the foil you've made to frame, Kamila.
    A great job! 😉
    Greetings from Seville

    OdpowiedzUsuń
  3. wSpaniala niepowtarzalna praca Kamilko:) dobrze, ze masz przyjazne zaplecze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czegoś takiego jeszcze nie robiłam. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa praca! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa, ładna praca. Miłe są takie spotkania. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Oj tak takie spotkania są super. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Lustro jest naprawdę niezwykłe, Kamilko.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne lustro! Bardzo klimatyczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)