Lampa

Hej Słoneczka
Choć tego słoneczka ostatnio bardzo mi brakuje bo pada u nas cały czas już od dawna.
Ale my się tego deszczu nie boimy.
Cały czas mamy coś do robienia w tym naszym małym domku.
Jak jest słoneczko to działamy na podwórku :)
A jak pada to tworzymy w domku :)
I tak powstała właśnie ta lampa do salonu :) 


Pada i pada więc postanowiłam wykorzystać czas i stworzyliśmy to cudo.
Tzn dla mnie cudo ale nie wszystkim się musi podobać. 


Kłodę mąż przytargał z lasu.
Ma już trzy lata, leżała i czekała na swój czas. 



I teraz się doczekała.
Pomysł na połączenie surowego drewna i lin znalazłam na fb.
Ale Nasza lampa jest kompletnie inna od tamtej.
Kłoda bardziej pokręcona i liny bardziej poplątane. 



Kłodę wyszlifowałam i polakierowałam.
Następnie okleiłam oprawki liną klejem na gorąco.
Później to już zabawa z plątaniem liny 
i łączenie kabelków przez małżonka.



Dla mnie efekt końcowy jest boski.
Lubimy takie naturalne materiały w naszym domu.
Lampa idealnie się komponuje z pozostałym drewnem i surową cegłą :) 
Ale wiem wiem, nie wszyscy kochają takie wnętrza. 


Lampę Naszą zgłaszam na dwóch blogach.

Wyzwanie w ArtPiaskownicy Style - rustykalny


i w Towarzystwo Dobrej Zabawy 

 


Życzę Wam Słoneczka miłego wieczoru i trochę więcej bezdeszczowej pogody :)
Kamila :) 

41 komentarzy:

  1. Witaj Kamilko! Dziękuję Ci za odwiedziny, miły komentarz i udział w moim candy.
    Rozejrzałam się nieco w Twoim kuferku inspiracji i rzeczywiście inspiracji tu nie brakuje :) Lampa wyszła niezwykle oryginalnie. Przy takim oświetleniu na pewno w pokoju robi się przytulnie i przyjemnie.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję :) Oświetla nam cały salon :) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Kamilko, moim zdaniem to naprawdę cudo. Taka lampa nadaje niesamowity klimat.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuję :) To prawda nadała naszemu pokojowi niesamowity klimat :) Buziaczki :)

      Usuń
  3. Genialna lampa ! Bardzo mi się podoba ! Masz odlotowe pomysły :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi hi dziękuję bardzo :) Stara się aby ten nasz domek był zupełnie inny taki po prostu Nasz :)

      Usuń
  4. Niezwykle klimatyczna i oryginalna lampa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna lampa, jedyna w swoim rodzaju :) najważniejsze, że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu czad. Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem! Świetne, a nawet świetlne ;) wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za klimat! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! Jaki cudowny przedmiot! A ja jutro wybieram się do lasu, może znajdę, coś ciekawego. Chociaż wykonaniem z pewnością nie jestem w stanie dorównać, to jednak czuję się zainspirowana :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za te miłe słowa, bardzo mi miło, że mogłam być inspiracją :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Chciałoby się rzec: niezły kawał drewna. Ale lampę niezłą stworzyłaś, rewelacja!
    Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)
    Pozdrawiam, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Chcieliśmy właśnie coś zupełnie innego :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Восторг! Ваша работа произвела на меня очень сильное впечатление. Превращение просто фантастическое! Это настоящее искусство декоратора и дизайнера. Такая работа достойна большой выставки. Удачи вам в задании блога ТДЗ.
    С теплом, Елена.)

    OdpowiedzUsuń
  13. super tak naturalnie, mega świetna praca, dziękuję za zabawę z TowarzystwemDobrejZabawy, pozdrawiam serdecznie Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny pomysł :D dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i super oryginalna...!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna! Też robiłam kiedyś ze sznurka lampę, tyle że owinęłam nim szklany klosz, wyglądała jak wiklinowa. A wczoraj owinęłam kabel do nowej lampy, podobnie jak Wy. Natomiast konar też u mnie czeka na bycie lampą, ale stojącą, przytaszczyłam go z nad rzeki. Rzeczywiście mamy podobne gusta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie bardzo ciekawa lampa i muszę powiedzieć, że jeśli pasuje do wnętrza to jest to dobry wybór. Ja również jak czytałam wpis https://decodom.pl/oswietlenie-ledowe-jak-wykorzystac-je-w-malym-mieszkaniu/ to muszę przyznać, że oświetlenie LED można również wykorzystać w małym mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie bardzo fajnie prezentuje się taka lampa i na pewno w jej zrobienie zostało włożone sporo pracy. Ja jeszcze jestem zdania, że gdy korzystamy z taśm LED to jak z każdym oświetleniem mogą pojawić się różne problemy. Fajnie na stronie https://sklep.neonica.pl/dlaczego-tasma-led-slabo-swieci napisano właśnie dlaczego taśma LED świeci słabo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)