Szkatułka

Witajcie

Dziękuję Wam bardzo za tak miłe słowa pod ostatnim postem :)
Nie mogłam do Was napisać wcześniej ponieważ miałam problemy z oczami, 
tzn nadal mam ale dziś już mogę usiąść przed ekranem choć na chwilę.
Kurcze już tak dawno nie robiłam decu, że ostatnio zaczęło za mną chodzić ha ha ha ha :)
Chciałam zrobić coś nowego, innego.
I tak powstała oto ta szkatułka :) 


Robiłam ją oczywiście na raty z powodu oczu.
Efekt mi się nawet podoba.


Dużo rzeczy przy niej wykorzystałam.


Jest tutaj i folia spożywcza i szablony robione szpachlą do drewna i woski i dekoracje.


Ale od początku.
Najpierw przykleiłam serwetkę na żelazko.
Następnie wzięłam do łapki folię aluminiową i ją pogniotłam.
Po rozprostowaniu przykleiłam ją klejem magic.


Szablony nałożyłam na cztery boki szkatułki i w środku szpachlą do drewna.
Następnie farba akrylowa a po wyschnięciu dużo, bardzo dużo wosku różnego koloru.


Serwetkę oczywiście kilka razy polakierowałam.
Na koniec poprzyklejałam dekoracje.


Środek to tylko farba i woski.


Jakiś czas temu przeczytałam na blogu Szuflada o wyzwaniu Zaczarowany Las :)
I pomyślałam, że zgłoszę tą moją szkatułkę :) 
O wyzwaniu tym możecie przeczytać tutaj Wyzwanie lipcowe :)
A to banerek:


Hmmm troszkę się boję bo pierwszy raz zgłaszam gdzieś swoją pracę ha ha ha ha :)
Ale przecież do odważnych świat należy :) 
A ja chciałam zrobić coś zupełnie innego niż zwykłe, proste decu.
Więc jest to mój podwójny pierwszy raz hi hi hi hi :)


A co myślicie o nowym wyglądzie bloga ?
Może być czy wrócić do starej wersji ?
Jakiś czas temu przerobiłam ten szablon i chciałam go wypróbować.
Co myślicie ?


Miłego, radosnego i słonecznego dnia Wam życzę Kochani :) 
Kamila :)

26 komentarzy:

  1. Bardzo pracochłonna jest ta Twoja szkatułka :) Wyglada wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Oj tak dużo pracy z nią było :)

      Usuń
  2. Kamilko, szkatułka jest piękna i intrygująca. Powodzenia w wyzwaniu!
    Mnie się podoba nowy wygląd bloga.
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :) Już od dawna myślałam o takim kombinowanym decu i w końcu się odważyłam hi hi hi hi :) Buziaczki gorące :)

      Usuń
  3. Piękna, trochę magiczna szkatułka.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu.
    A wygląd bloga ciekawy.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałam zrobić taką inną niż wszystkie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękna, przyciąga! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zmiany w szablonie :) układ i wygląd strony głównej zdecydowanie na plus!
    Skrzyneczka ma fajny kolor, naprawdę podoba mi się wykończenie w środku. Na zewnątrz najbardziej przypadły mi do gustu zdobienia na ściankach - świetne! Z folią jeszcze nie działałam; u Ciebie wyszło naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo Ci dziękuję :) Ja też uważam, że ten szablon jest lepszy :) A jeśli chodzi o tą folię to trochę pracy z nią jest ale efekt faktury bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Niesamowita jest. Tyle pracy ale opłacoało się. Jestem zauroczona szkatułką. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana serdecznie :) Oj tak pracy było dużo :)

      Usuń
  7. Połowy z opisu etapów pracy nie zrozumiałam, ha ha ha !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałam właśnie wypróbować takie połączenie :)

      Usuń
  9. Piękna :) I te ptaszki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wykonana i bardzo pracochłonna szkatułka. Niesamowita kolorystyka i trzymam kciuki w wyzwaniu, aby przyniosła wygraną:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo :) Pracy było dużo ale to sama przyjemność robić coś nowego :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Cudna szkatułka :) I widze że jst nowy wygląd bloga - super! :)
    Pozdrawiam buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)