Komplet decoupage

Witajcie
Dziś prezentacja kolejnego kompleciku.
Pisałam już Wam, że zbieram wszystkie butelki, słoiczki i szabruję na złomie.
Ten komplet powstał z takich właśnie skarbów.


Podobny zrobiłam do swojej kuchni i tak się Wam spodobał więc pomyślałam, 
że zrobię kolejny i ktoś go wybierze do swojego domku.


Kaneczka została znaleziona na złomie.
Uwielbiam tam buszować.
Była troszkę wgnieciona ale mężulek ją naprostował.


Pomalowałam podkładem, następnie jedna farba.
Potem spękacz i kolejna farba.
Do tego pasująca serweteczka i gotowe.
Ach no i oczywiście tona lakieru.


Jest stosunkowo mała więc może służyć jako wazonik bądź dekoracja w kuchni.


Następna to butelczyna po napoju procentowym.
Urzekł mnie kształt i super zamykanie.


Zgarnęłam ją od brata.
A to taki kochany dzieciak, który jak zobaczył, że cieszę się z niej przeogromnie 
to poświęcił się i kupił jeszcze dwie.
Ale ale żeby nie było zawartość opróżnił z moim mężem ha ha ha ha.


I na koniec deseczka do krojenia przerobiona na wieszak :) 


Kupiłam ją w tanim sklepie.
Do tego dekoracyjne gałeczki i wieszak gotowy.


Całość pięknie będzie się prezentować w kuchni :) 


A Wy jak myślicie?
Milutkiego poniedziałku :) 
Kamila :) 

28 komentarzy:

  1. Fajny zestaw! Pęknięcia wyglądają efektownie - styl retro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś też zbierałam przeróżne butelki i słoiczki, a komplecik prześlicznie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw...zjawiskowy! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet :)
    Dajesz rzeczom nowe życie ^^ , świetna robota !
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Tak uwielbiam starocie i je troszkę przerabiać :)

      Usuń
  5. Jejku, jak ja lubię ten decoupage. Trochę go zaniedbałam ostatnio, Ale jak oglądam takie prace, jak Twoje to pasja powraca😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Hi oj to dobrze, że troszkę Cię natchnęłam znowu i hmm czekam na jakieś decu Twoje :)

      Usuń
  6. Piekne prace robisz, bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Pozdrawiam i witam u siebie :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny zestaw. Piękne te odnowione postarzone skarby. Super pomysł na wykorzystanie deseczki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności niebieskości! ten efekt country - zawsze mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny komplet. W życiu bym nie umiała zrobić czegoś takiego - tym bardziej podziwiam.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję serdecznie za miłe słowa :) Ja się uczyłam sama z internetu i pomalutku działam :) Buziaczki :)

      Usuń
  10. Super komplet. Jedna taką kanewkę mam tylko chwilowo przy malutkiej raczej ciężko coś wymyśleć a lakier zawsze daje troche po nosie więc czekam na ładniejszą pogodę, świetne wieszaki na deseczce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko bardzo :) Tak lakier trochę śmierdzi więc przy małym bąbelku to nie wskazane :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Piękny komplet! zawsze podziwiam ludzi, którzy potrafią tak nadawać drugie życie przedmiotom! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ fajny ten komplet. Taki uroczo rustykalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Bardzo spodobał mi się ostatnio ten motyw :) Buziaczki :)

      Usuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)