Szkatułka

Cześć Wam :)
A dziś pokażę kolejny prezencik hi hi :)
Już przedostatni. Troszkę mam tą rodzinkę dużą.
Tym razem jest to szkatułka dla mojej mamci :)
Z tą mamcią robi się już problem bo pomalutku zaczynają mi się kończyć pomysły 
na prezenty dla Niej gdyż już dużo ich ode mnie dostała ha ha :)
Ale takiej szkatułki jeszcze nie ma :) 



Tutaj też użyłam farb kredowych.
Do tego szablon zrobiony za pomocą szpachlówki. 
Po wyschnięciu wszystkie wzory przeleciałam woskiem.
Na koniec oczywiście lakier. 



Po ostatnich przemyśleniach i dniach spędzonych na zrozumieniu ludzkiego postępowania,
doszłam do wniosku, że dla własnego spokoju ducha, przebaczam.
Pamiętajcie, że przebaczenie odbywa się w Waszym własnym umyśle.
To naprawdę nie ma nic wspólnego z drugą osobą.
Prawdziwe przebaczenie to uwolnienie siebie od tkwiącego wewnątrz bólu.
Wybaczenie jest aktem uwolnienia się od negatywnej energii.
Dobro to umieć naprawiać błędy, jakie popełniliśmy.
Nie żałuj nigdy przeszłości. Czasu już nie cofniesz.
Jesteś tu i teraz. Masz swoje piec minut,
masz czas aby naprawić to co zepsułeś...
Żałują tylko Ci, którzy jeszcze nie podziękowali sobie za to,
że dzięki temu iż kiedyś jacyś byli, dziś tacy być nie muszą.
Ja dziękuję sobie za to jaka byłam.
Za to, że pomogłam osobie która nic nie miała.
Za to, że pokazałam jej jak powinno wyglądać dobre życie,
A że ta osoba mnie zraniła i zapomniała to już jej problem.
Dziś już po przejściach wiem, że dam radę.
 Że nikt nie jest w stanie mnie zranić.



Dziewczyny dziękuję Wam za to, że jesteście :)
Za Wasze komentarze i prywatne wiadomości :)
Bardzo one mnie podbudowały i dodały wiary w drugą osobę.
Jeśteście niesamowite :)



Cudownego dnia Wam życzę :)
Kamila :)

36 komentarzy:

  1. Bardzo delikatna ta szkatułka i szalenie dekoracyjna.

    Pięknie i słusznie piszesz o wybaczaniu. :)

    Dziś usłyszałam w kazaniu, że pielęgnowanie żali i uraz jest demonem, który niszczy naszą duszę i życie.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z tym zgadzam :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Moja szkatułka jest śliczna!!! ....a Twoje słowa o przebaczeniu....takie mądre...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka bardzo elegancka i taka kobieca :D Pięknie napisane o przebaczaniu i prawdą jest,ze nie powinno się żałować przeszłości,a czasu się nie cofnie tylko trzeba iść naprzód i tego się trzymaj :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Tak teraz zamierzam :) Buziaczki :)

      Usuń
  4. beautiful box, with a very fine and delicate finish!.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamilko, szkatułka jest przeurocza.
    Piękne i jakże prawdziwe słowa o przebaczeniu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) Tak mnie naszło i chciałam całą tą sytuację zakończyć i ruszyć dalej :) Buziaczki :)

      Usuń
  6. Przepiękna szkatułka w uroczym kolorze. Na pewno mamcia się ucieszy. :)

    Tak mądrze napisałaś. Ja też wybaczyłam, gdzieś jeszcze w sercu mi to ciąży, ale i z stamtąd sobie pójdzie. Dasz radę, dajesz radę. Obie wstałyśmy silniejsze. Widocznie musiałyśmy się takie stać z jakiegoś jeszcze nam nieznanego powodu. Nikt nas nie pokona, nie złamie!!! hehe

    No a ileż ja błędów popełniłam w przeszłości, ale wybaczyłam sobie i tak sobie myślę, że dzięki tym wszystkim błędom ukształtowała się obecna Ja, za co jestem sama sobie wdzięczna. Bardzo się cieszę, że nasze drogi się zbiegły. Tak fajna, ciepła z Ciebie kobieta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję bardzo :) Mnie również jeszcze zalega w serduchu ale wierzę, że i stamtąd zniknie. Wierzę, że jakiś powód jest wszystkich przykrych przeżyć. Zawsze coś się dzieje po coś. Ja również bardzo się cieszę, że te nasze drogi się przecięły :) Mocniutko Cię ściskam Agniesiu :)

      Usuń
  7. Przebaczenie to zawsze duży krtok do przodu, to wolność :) Szkatułka niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Una caja muy elegante
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko, Kamilko!
    Niezwykle subtelna szkatułka.
    I masz rację - przebaczanie oczyszcza, czyni nas szlachetniejszymi.
    Miłego tygodnia Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Troszkę musiało minąć abym do tego doszła tym razem :) Również życzę cudownego :)

      Usuń
  10. Eleganckie to pudeleczko i piekne slowa o przebeczeniu , pozdrawiam cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie, wpadam z revizytą :) Bardzo ładna ta szkatułka, taka delikatna.
    A co do przebaczenia - jest to bardzo trudne do zrobienia i jak piszesz wewnątrz siebie. Czasem tak ciężko jest komuś wybaczyć a jeszcze ciężej sobie.
    To co bylo to było jest już teraz, tu i teraz. Walczyć o dobro własnie tu by było lepiej. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dokładnie tak. Czasem najciężej jest wybaczyć sobie :) Dziękuję ślicznie za te słowa i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Mądre słowa Kochana:) choć czasem przebaczenie nie jest łatwe, ma ono oczyszczającą moc. A szkatułka prześliczna, delikatna i kobieca! Piękny prezent! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wiem, że nie jest łatwe ale pozwala ruszyć dalej :) Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Kamilo z czasem wybaczysz,bo na wszystko potrzebny jest czas...
    Pudełeczko bardzo dekoracyjne,delikatne,wiem że to Twój ulubiony kolor :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi hi oj tak to są moje kolorki :) Pozdrawiam Kochana :)

      Usuń
  14. Śliczna, bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała szkatułka w pięknych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To co napisałaś o przebaczaniu... po prostu w prostych słowach ujęłaś istotę rzeczy. Bardzo dobrze mi się to czytało, i zgadzam się całkowicie... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)