Łapacz snów

Witajcie Słoneczka :)
Czas majówkowy to wspaniały czas.
Cisza, spokój, śpiew ptaków i odpoczynek.
Hi hi hi hi choć ja to nie mam po czym odpoczywać bo przecież siedzę w domku.
Ale dla większości to tak właśnie jest.
I z tego powodu mam koło siebie pełno działkowiczów i gwar i hałas.
Cieszę się, że dobiega ona już do końca.
 I wróci ta moja ukochana cisza, śpiew ptaków i zapach kwiatów.
Ostatnio zrobiłam taki oto łapacz snów dla pewnej dziewczynki :) 



Biały bawełniany sznurek i różowe koraliki.
Wisi już w nowym domku więc mogę go pokazać.



A skoro początek moja to i słoneczko nam się pokazało.
Więc pocykałam troszkę zdjęć na tarasie :) 



Wiecie co, przychodzi kiedyś taki czas w życiu,
kiedy zauważamy jak bardzo gna ono do przodu.
Chcielibyśmy się wiele razy zatrzymać lecz nie ma takiej możliwości.
Przychodzi ten moment, gdy poznajemy prawdziwą wartość życia.
Zdajemy sobie sprawę jak cenne jest być, móc chodzić, mówić, widzieć i słyszeć.
Jednak wielu nawet o tym nie myśli, ciągle gnając za czymś.
Bardzo często nie wiedząc nawet za czym. A życie ucieka przez palce.
Nie ma nic gorszego niż przegapienie własnego życia. 
Ja staram się pamiętać, że wszystko zależy ode mnie jak ono się potoczy.
To czy spełnią się moje ciche pragnienia jest w moich rękach.
Wszystko zależy od tego czy zrobię w ich kierunku krok.
Człowiek może znieść wiele upadków ale dopóki walczy jest zwycięzcą.



Oj chciałabym aby to słoneczko ze zdjęć utrzymało się jak najdłużej.
Wczoraj przeżyliśmy coś niespotykanego.
Pierwszy raz widziałam tak wielkie kule gradu spadające z nieba.
Było to nie miłe przeżycie.
 


A jak Wy spędziliście majówkę?
Piszcie a ja chętnie poczytam.
Cudownego dnia Wam życzę :) 
Kamila :) 

32 komentarze:

  1. Zawsze ciesze się na Twój post, czytam i czuję się lepiej. Przegapienie swojego życia jest straszne. Ja wreszcie mam odwagę żyć po swojemu i walczyć o marzenia, ale wiele osób próbuje mnie zrównać z ziemią. Nawet dziś tak mi się zdarzyło, tym bardziej cieszą mnie Twoje słowa. Fajna z Ciebie kobieta, pewnie łatwo byłoby się z Tobą zaprzyjaźnić. Majówkę spędzałam normalnie, pracuję dorywczo i akurat trzeba było iść do pracy. Ja jednak cieszę się z każdego dnia, bo każdy jest bezwartościowy. Twój łapacz snów jest naprawdę śliczny. Wzór jest cudowny.

    Życzę Ci bardzo udanych dni, no i błogiej ciszy w ogrodzie, no może plus muzyka natury. hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonko dziękuję Ci za tak miłe słowa :) Aż lepiej od razu się na serduchu robi ) Wiesz mnie też wielu ludzi potraktowało różnie ba nawet tragicznie lecz z perspektywy czasu już mniej to boli. Choć nie powiem, że było łatwo ale ja nadal staram się szukać w ludziach dobra :) Cudownych dni Ci życzę :) Buziaki :)

      Usuń
  2. What a nice job you bring us today, Kamila, as always accompanied by beautiful words!😉
    That dream catcher is wonderful rocking with the breeze of the wind.
    A hug from Spain.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :) I love dream catcher and often do them :) I wish you sunny days :) Kisses :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia,piękny wpis i piękny czas...maj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Me gusta muchisimo, es un adorno ideal para cualquiere lugar en especial para el jardín¡
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias :) Me encantan esas decoraciones en mi jardín :) Besos :)

      Usuń
  5. Maj jest wspaniały i niech trwa, niech sie zieleni , niech wszystko kwitnie i pachnie, niech sĄ białe kOmunie i niech słonko swieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja kocham maj bardzo :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Uwielbiam te Twoje sznurkowe prace. Może kiedyś jakieś DIY przygotujesz...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A wiesz, że myślałam o tym hi hi :) Buziaki :)

      Usuń
  7. Ja się urywam do lasu (mieszkam w mieście) więc w każdą chwilę wolną gnam na łono natury. Naprawdę te ptaki tak pięknie śpiewają. Natura ładuje moje akumulatory, tam odpoczywam. Piękny łapacz makramowy :) Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja codziennie rano słucham ich przy kawie :) Buziaki :)

      Usuń
  8. śliczny ten łapacz, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamilko, piękny łapacz najpiękniejszych snów.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały łapacz snów, a refleksje nad życiem bardzo prawdziwe... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny łapacz snów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamilko łapacz snów jest śliczny. Co do gradu znam to z ubiełego roku gdy wszystko nam zniszczyła jedna niewielka chmura a zrobiła spustoszenie. W tym roku-a nawet zaledwie w piątek ominęło nas gradobicie ale sasiednia wieś oberwała. Powiem Ci że kiedyś nie zwracałam uwagi póki mnie nie dosięgnęło nieszczęście, zresztą pogody jeszcze pare lat temu były trochę inne, a teraz gdy widzę czarne niebo już mi serce nie daje spokoju i boję się czy znów naszej ciężkiej pracy nie zniszczy żywioł w ciągu kilku sekund. Łódzkie ostatnio zresztą nie tylko to woj dostaje popalić, jak nie ulewne deszcze gdzie woda sięga autom do samych szyb to gradobicie, cóż z Panem Bogiem nie będe się kłócić, może to uczy pokory aby dzień święty święcić a nie biegać za pieniędzmi? Nie wiem..... musimy znieść to co nam góra daje.
    A majówkę rozpoczęłam wypadkiem więc niestety nic miłego, kilka godz z policją, strach, stres, i auto do kasacji najważniejsze że ja i komunista cali. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja mam podobnie, jak widzę ciemne chmury to już się boję co to będzie. Ojejciu całe szczęście, że Wam się nic nie stało. A auto to rzecz nabyta. Pozdrawiam Cię Kochana bardzo serdecznie :)

      Usuń
  13. Wow! Łapacz snów jest rewelacyjny! Piękny wzór i cudne te koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, jak fajnie tu znów u Ciebie - i poczytać, i pooglądać... :)
    Moja majówka wyglądała tak samo jak wiele poprzednich moich miesięcy... czyli opiekowałam się moim Maluszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ten Twój maluszek jest cudowny :) Dziękuję Kochana :) Buziaki dla Was :)

      Usuń
  15. Cudny łapacz snów. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny :) Mam srebrny na szyi a marzy mi się też haftowany i inne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Ja kocham takie makramowe :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)