Coś innego

Witajcie Słoneczka
To życie to jednak zaskakujące jest.
Od momentu jak sięgam pamięcią to zawsze uwielbiałam dzieci.
I jakoś tak było, że dzieci za mną przepadały.
Ale jednak okazało się, że dla mnie inny scenariusz był napisany .
I życie sprawiło, że własnych nie mam.
Natomiast cieszę się, że mamy z Jarkiem chrześniaków.
Ja mam  już dorastającego chłopca, który jest dla mnie jak syn.
Kocham Go całym sercem i zawsze pomogę mu i nieważne co by się działo.
Cieszę się bo mamy taki układ, że miesiąc wakacji jest u nas, i tydzień ferii.
Choć zdaję sobie sprawę, że pewnie to niedługo się skończy,
gdyż dorasta i będzie miał swoje sprawy.
Natomiast Jaruś już niedługo będzie chrzestnym małej Księżniczki. 
I to właśnie dla Niej zrobiliśmy to małe coś.
A dokładniej piaskownicę :)



Deski przycięte na miarę i oszlifowane.
Ja miałam zabawę z palnikiem i wszystkie opaliłam.
Następnie zostały połączone w całość i polakierowane.
Pierwszy raz pracowaliśmy razem nad czymś takim dużym. 



Efekt bardzo mi się podoba.
Takiej piaskownicy nigdy jeszcze nie widziałam.
A myśl, że zrobiliśmy ją sami hmmm bezcenna.
Kolor jest naprawdę super.



A radość Małej jeszcze większa.
Od momentu jak piaskownica zagościła u Niej to z niej nie wychodzi.
I to jest najważniejsze.
Jej uśmiech jest bezcenny.



 Nasza mała Księżniczka :)
Cudownego dnia Wam życzymy :) 
Kamila :) 

22 komentarze:

  1. Rewelacja!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale :) każde dzieciństwo powinno kojarzyć sie z piaskownica :) Zdolni jesteście oboje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też tak uważam, że dzieciństwo to i piaskownica :) Buziaki :)

      Usuń
  3. Kamilko, sama bym się chętnie pobawiła w tej piaskownicy. A Księżniczka jaka śliczna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Ja się w niej pobawiłam hi hi :)

      Usuń
  4. How the kids enjoy playing outdoors and with sand!
    It is a great job, Kamila.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamilko efekt waszej pracy -WOW. Piękna piaskownica i super wyglądają te opalone deski. Piękna chrześniaczka męza.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) To była sama przyjemność :)

      Usuń
  6. Obie piękne i księżniczka i piaskownica....

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful sandbox!! I would love to play in it!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się piaskownica z takich desek. Super wyszły tak opalone, na pewno będą trwalsze, bo ogień konserwuje. Swietny pomysł!
    Dziękuję za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna piaskownica, nic dziwnego że mała zadowolona~!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piaskownicę podziwiałam już na insta. Człowiek nie wie czasami co napisać. Takie myśli mam: 'Oni to chyba wszystko potrafią'. hehehe Piękna piaskownia, kolor fajowy, a mała księżniczka urocza. Pozdrowienia dla wszystkich. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko dziękuję bardzo :) Wszystko to może nie ale się uczymy cały czas ha ha :) Buziaczki :)

      Usuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)