Doniczki

Hej :)
Dom bez kwiatów to nie dom.
Ja je bardzo lubię, zarówno w środku jak i w ogrodzie.
A skoro nadeszła cudowna pora roku to i na tarasie mogą zagościć.
Dlatego też zrobiłam sobie dwie doniczki z plastikowych wiaderek po serku.



Wiaderka okleiłam folią spożywczą, odbiłam szablon za pomocą szpachlówki.
Pomalowałam wszystko na czarna i po wyschnięciu zabawa z kolorami.
Użyłam farb akrylowych, pozłoty Starwax i złotego wosku. 
Na koniec tona lakieru.



Coś tak prostego a cieszy.
Już mam na nie pomysł ale o tym innym razem.
Pochwalę się Wam wtedy co udało mi się od sąsiada wytargać,
lecz najpierw musi być dokładnie wyczyszczone.



A teraz prezencik jaki dostałam od taty :)
Przyjechał do mnie z daleka i widać, że mocno czas się na nim odbił :)
Ale co ja poradzę jak ja kocham te wszystkie starocie :) 
Dzięki tym moim doniczkom widać jaki jest wielki :) 



Czyż to nie jest najpiękniejsza rzecz na świecie hi hi :)
Dla mnie oczywiście TAAAAK :)
Tylko teraz dylemat co z nim zrobić?
Czy tylko lekko zeszlifować i polakierować, czy przerobić delikatnie. 



Ludzie wierzą, że aby osiągnąć sukces, trzeba wstawać rano.
Otóż nie. Trzeba wstawać w dobrym humorze :)
Być może świata nie zmieni się w pojedynkę. Ale można zmienić swoje życie. 
Ja zamiast narzekać, robię coś aby poczuć się wyjątkowo.
Nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Ale ciężko pracuję aby coś osiągnąć.
Zacznijmy więc od dzielenia się uśmiechem i radością.
Ja tak robię na co dzień już od dawna. 
Zastanawiam się trzy razy zanim kogoś osądzę.
Pamiętam o tym, że każdy ma prawo do własnego życia.
Nie trzymam na siłę tych którzy dawno już powinni zniknąć.
Szanuję swój czas. Ci dla których znaczę wiele są obok
Pozytywne myślenie przyciąga pozytywne skutki i pozytywnych ludzi.
 I wtedy świat staje się piękniejszy.
Ktoś kiedyś pomógł mnie, miałam więc dług. 
Ja też pomagam, kto tej pomocy potrzebuje i przekazuję to dalej. 
 Jeśli każdy z nas poda to dalej. Świat stanie się lepszy.



Cudownego weekendu Wam życzę :) 
Kamila :) 

30 komentarzy:

  1. The pots are so gorgeous!! I love the texture and colors!! They look so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Thank you :) I also love this color :) I really like them :) Kisses :)

      Usuń
  2. What a wonderful job!
    I love the textures and colors that you have used to achieve that aged effect.
    Hugs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt na doniczkach Kamilo!
    To prawda, że czasem w życiu bywa różnie, nic nie przychodzi łatwo. Piszesz o dawaniu, ja cały czas staram się być otwarta na potrzeby innych, teraz po małym awansie tym bardziej. Co mogę napisać - wysłuchać kogoś to jest już wiele, sama się przekonuję na każdego dnia i co ważne tym bardziej doceniam to co mam. Myślę pozytywnie, pomagam, jeśli mam taką możliwość, bo mam w sobie przekonanie, że dobro komuś ofiarowane powraca. Kiedy? nie jest to ważne, ale wiem, że wraca. Kiedy wróciłam wczoraj z pracy i przeczytałam Twój wpis pomyślałam sobie, że właśnie udało mi się komuś pomóc na gorąco, aż się uśmiechnęłam do monitora a przez to do Ciebie za trafność Twoich słów :)

    Pozdrawiam bardzo, bardzo ciepło i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło po przeczytaniu Twojego komentarza :) Ja również się teraz do Ciebie uśmiecham :) Też staram się pomagać na tyle ile mogę i mocno wierzę w to, że dobro powraca po jakimś czasie :) Cudownego dnia Ci życzę i mocniutko ściskam :) Buziaki :)

      Usuń
  4. Ciekawie te doniczki wyglądają,a twoje słowa są bardzo inspirujące :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Córcia,cóż mogę napisać....nie potrafię tak ładnie jak Ty.Wierzę także,że kto sieje dobro,kiedyś zbierze obfity jego plon!!!Doniczki super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, kwiaty muszą być, bez nich dom byłby smutniejszy. :) Śliczne doniczki, świetna kolorystyka. Toż Ty wszystko potrafisz. hehe Prezent od taty jest wystrzałowy. Coraz bardziej lubię starocie, zarażasz pasją. :)

    No wreszcie ktoś ulżył mi na duchu. haha Ja nie z tych, co lubią wcześnie wstawać, przeca najważniejsze co robię, a nie o której wstaję. :D Pomagajmy, wspierajmy się, rozmawiajmy, przytulajmy, nie oceniajmy za szybko i będzie piękniej na świecie. :) Uśmiecham się do Ciebie, wysyłam wirtualny uścisk, piszę Ci, żeś fajna, mega utalentowana kobieta, a do tego inspirująca. Życzę udanego weekendu. :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochanie bardzo bardzo Ci dziękuję :) Uśmiecham się do Ciebie Agniesiu za każdym razem jak Cię czytam :) Buziaczki gorące :)

      Usuń
  7. Kamilko, doniczki są cudowne, wszystkiemu, co robisz nadajesz rys niezwykłości - to cudowne. A skrzynia wprost bajkowa.
    Nie znoszę rano wstawać, ale muszę i to o 5. Co nie przeszkadza mi cieszyć się życiem i wysypiać w weekendy:)
    Serdeczne przytulaski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Gosiu :) Staram się bo lubię takie niespotykane rzeczy :) Oj tak skrzynia jest cudowna :) Buziaczki przesyłam :)

      Usuń
  8. Doniczki są rewelacyjne. Piękny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamilka... tylko pozytywne myślenie i dobry humor... zawsze... doniczki obłędne, może kiedyś sobie zrobię coś takiego :) Kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile osób wyrzuca takie wiaderka ? Patrząc na Twoje doniczki trudno uwierzyć czym były wcześniej. Piękne i oryginalne. Kufer też zaczarujesz - tego jestem pewna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak na nie ostatnio wpadłam ale ile ja wcześniej tych wiaderek powywalałam hi hi :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Pięknie napisane :)
    Bardzo podoba mi się tego rodzaju recycling - z kubełków powstaje coś fajnego i praktycznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też taki recycling bardzo lubię :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. Świetne te doniczki - ja własnie potrzebuję kilku muszę pomyśleć o takim rozwiązaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Naprawdę polecam bo ja też potrzebowałam i takie powstały :)

      Usuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)