Herbaciarka

Hej
Dziś kolejny prezent.
Tym razem dla cioci zwykła herbaciarka w stylu vintage.
Z cudną serwetką i koronką.
Inny kolor niż pozostałe.



Oczywiście znów farby kredowe.
To jest ostatnio moja miłość. 
Na wieczku serwetka i koronka.
Na dole tylko farba i też koronka.



Mam nadzieję, że cioci się spodobała bo nie wszyscy lubią taki styl.
Choć ja lubię go bardzo. 



Środek to tylko farba bez żadnych dekoracji.
Ale takie prace też mają swój urok. 
Wiecie co muszę się podzielić z Wami pewnymi przemyśleniami.
Nie wiem czy też tak macie ale ja jestem zdecydowanie za bardzo ufna osobom.
Kilkanaście lat temu przytrafiło mi się coś takiego 
co przez dłuższy czas mojego życia nie dawało mi spokoju.
I myślałam, że po tym zdarzeniu jestem już wyczulona na punkcie takich osób. 
Ale okazało się, że znów dałam się zmanipulować.
Znów zaufałam i znów dostałam po "dupie".
Pomagałam tej osobie jak tylko mogłam, organizowałam jej czas 
tak aby nie myślała o swoich problemach,
Pomagałam w życiu codziennym, wspierałam w problemach.
Brała ona czynny udział w naszym życiu,
zabierałam ją ze sobą gdzie tylko mogłam.
Do jednej mamy aby rozmawiała, do drugiej mamy.
 Na wyjazdy ze znajomymi żeby wyszła do ludzi.
I traf taki, że poznała kogoś u nas w domu.
Minął rok i teraz mnie nie zna.
Jestem nie potrzebna w tym jej nowym życiu.
Najwidoczniej za dużo o niej wiem,
i ten strach przed tym całkowicie mnie odciął z tego jej nowego życia.
A ja się zastanawiam dlaczego znów tak postąpiłam.
Teraz już wiem, że nikomu nigdy więcej w życiu nie pomogę.
Nikomu nigdy więcej nie zaufam.



Miłego dnia Wam życzę :) 
Kamila :)

40 komentarzy:

  1. What a beautiful box, Kamila!
    I love the combination of color, napkin and lace.
    Surely your aunt has loved her infusion box.
    Kisses from Spain.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :) I am glad that you like my box :) Kisses from Poland :)

      Usuń
  2. Kamilo,herbaciarka cudna z tym wzorem, aż mi się zachciało decoupage :D
    Życie nas uczy wielu rzeczy,jak mówi stare powiedzenie jak masz miękkie serce, to mniej twardy tyłek,widocznie ta osoba nie potrafi okazać wdzięczności za to wszystko co dla niej zrobiłaś,nie wiń siebie ty zrobilaś wszystko co mogłaś,aby miała lepiej. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa :) Potrzebowałam tego bardzo :) Ściskam mocniutko i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wspaniała, piekny ma kolorek:)i ta wstążeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że nie da się zapomnieć....,ale żyj tak żeby nie bolało... Boleć powinno innych.Herbaciarka super...!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesuwna herbaciarka Super kolorystyka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna herbaciarka! Uwielbiam ten kolor i uwielbiam koronki, więc taka w moim stylu:) Współcziję sytuacji, ale ważne,ze Ty nie masz sobie nic do zarzucenia. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Ja też uwielbiam taki styl :) Tak to prawda nie mam sobie nic do zarzucenia jeśli chodzi o tą osobę :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Herbaciarka śliczna. Bardzo delikatna.

    Współczuję przykrych doświadczeń. Ale możesz się cieszyć, że komuś pomogłaś! A że nie okazujeteraz wdzięczności - no nic nie poradzisz. Analogiczne sytuacje staram się traktowac jako memento dla siebie, by umieć być wdziecznym i dziękować za dobro. Co nieco łagodzi zrozumiałe poczucie zawodu i krzywdy (ale tylko nieco uczciwie mówiąc, zawsze musze walczyć, by nie rozpamiętywać krzywd). Pozdrawiam serdecznie - i z wielkim podziwem za zręczne rece o głowę do pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję :) Cieszę się, że pomogłam bo ja zawsze miałam takie dobre serducho i wszystkim we wszystkim pomagałam. A z nią dlatego mnie ta sytuacja tak ruszyła ponieważ myślałam, że to będzie relacja na dłużej. Lecz najwyraźniej się pomyliłam po raz już kolejny. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Śliczna, delikatnie ozdobiona herbaciarka!
    Przykra sytuacja... Ty zrobiłaś wszystko, co mogłaś. Może ta osoba potrzebuje czasu, aby zrozumieć...
    Kamilko, masz wielkie serduszko i zdolne łapki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Teraz dla mnie nie jest już przykra tylko denerwująca, bo na siebie się złoszczę, że po raz kolejny dałam się tak zrobić. Ale człowiek uczy się całe życie :) Ściskam mocniutko :)

      Usuń
  9. Piękna! Kamilo nie chciałabyś ze mną dokonać jakiejś wymianki ??? Trzymaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A pewnie, że bym chciała :) Tylko powiedz co :) Buziaki :)

      Usuń
    2. Mnie by chyba interesowała jakaś herbaciarka właśnie, a czy z moich rzeczy coś Ci podchodzi? Szczegóły możemy uzgodnić mailowo :) Pozdrawiam!!!

      Usuń
    3. Oki możemy mailowo :) Kochana z Twoich cudowności mam kilka co za serducho łapią hi hi hi hi :)

      Usuń
  10. Kamilko, herbaciarka jest piękna.
    Przykro mi, że tak zostałaś potraktowana. Na szczęście są też ludzie dobrzy i szczerzy - i wbrew pozorom wcale nie jest ich tak mało.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Gosiu, że są tylko ja muszę sobie dać trochę czasu na to aby znów w to uwierzyć :) Bo moja psychika jest ostatnio mocno nadszarpnięta po dość ciężkim końcu ubiegłego roku. Pozdrawiam Cię mocniutko i dziękuję za te słowa :)

      Usuń
  11. Cudna herbaciarka! Ale pamiętaj - nigdy nie mów nigdy! I pomyśl: ile wspaniałych osób być może nie poznasz przez to, że postanowiłaś nikomu nie ufać, ile pięknych i mądrych rzeczy może cię ominąć... przez to, że jedna osoba cię skrzywdziła, nie przekreślaj innych, wyciągnij tylko naukę i idź dalej do przodu! Nie zamykaj się na innych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa :) Tak zamierzam zrobić oczywiście :) Tylko pisząc tego posta po prostu musiałam to z siebie wyrzucić i poleciały takie emocje. Troszkę czasu potrzebuję aby to przetrawić i wrócę do starego życie i do starych przekonań :) Ślicznie Ci dziękuję :)

      Usuń
  12. Ciocia na pewno będzie zadowolona z takiego prezentu. A co do Twoich przemyśleń - ludzie dani są nam albo na chwilę albo na dłużej. Kontakt z nimi to lekcja. Nie generalizowałabym. Teraz przemawiają przez Ciebie różne, silne i nieprzyjemne emocje. Weź od życia tą cenną lekcję i w kontaktach z innymi pozostaw sobie margines zaufania. Z czasem się przekonasz, czy ta osoba jest warta Twojej uwagi. Nie przekreślaj innych ludzi tylko dlatego, że dwie osoby, które stanęły na Twojej drodze okazały się nie warte znajomości. Wśród nas zdarzają się"plewy".
    Pozdrawiam i życzę więcej szczęścia co do ludzi w 2018r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Moniczko za te słowa. Potrzebowałam ich jak nie wiem co. Tak to prawda pisząc tego posta miałam tyle emocji w sobie, że jakoś musiałam je ujarzmić i pisałam co mi ślina na język przyniosła. Oczywiście po czasie gniewu i wkurzenia następuje ten spokojny i kojący, Mam nadzieję, że u mnie się szybko pojawi. Tak zamierzam wyciągnąć z tej lekcji najwięcej ile się da co robię za każdym razem jak mnie coś zaskakującego spotka w życiu. Ślicznie Ci dziękuję za odwiedziny i ten komentarz. Potrzebowałam tego. Buziaki gorące :)

      Usuń
  13. Dokładnie tak, jak napisał katalog inspiracji,mądre słowa .
    Na wszystko potrzebny jest czas,emocje są złym doradcą,może przyjaźń z nią nie była Ci pisana Kamilko,przełknij to i idź przez życie z podniesioną głową...
    A herbaciarka jest piękna :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda emocje są złym doradcą. Za jakiś czas dojdę do siebie ale już teraz wiem, że nie było mi pisane mieć z nią długotrwałych relacji. Ślicznie dziękuję Gosiu :)

      Usuń
  14. Śliczna herbaciarka :) Ładny kolor i fajny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś ktoś bardzo mądry i życzliwy powiedział " więcej szczęścia wynika z dawania niż z otrzymywania " dlatego nie rezygnuj z pomagania i nie zamykaj się na zaufanie.... może tylko zakresl sobie granice , a wtedy nie będzie bolało jak coś pójdzie nie tak 😆 . Herbaciarka dla cioci też pewnie ją ucieszy , choć będą tacy, którym się nie spodoba , ale czy to ważne - Tobie sprawiła radość bo dajesz od serca a nie dlatego ze wszyscy tak robią 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są piękne słowa i bardzo prawdziwe :) Dziękuję Ci Kasiu za nie i za odwiedziny :)

      Usuń
  16. Chyba każdy z nas miał do czynienia z taką osobą... - takim kimś, komu się zaufało, chciało pomóc z dobrego serca... kimś, kto później uciął wszelkie kontakty i miał w dupie całą pomoc i ofiarowany czas... myślę, że szkoda czasu i życia, żeby się tym przejmować - w takich sytuacjach powtarzam sobie, że ja zachowałam się OK, ja postąpiłam prawidłowo, a jeśli inni nie potrafią tego docenić - to już jest ich problem, to oni powinni się wstydzić, przejmować itp. ;) ;)
    Wierzę, że w przyszłości będzie lepiej! :)
    Co do herbaciarki - zgadzam się z tym, co napisała wyżej Kasia - najważniejsze, że tworzenie sprawiło Ci radość!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Justynko masz rację to nie ja powinnam się przejmować i już nie zamierzam. Po prostu w tym dniu kiedy to pisałam miałam chwile wkurzenia i załamania i musiałam to z siebie wyrzucić :) Serdecznie Ci dziękuję :) To prawda, że tworzenie prezentów własnoręcznie dla mojej rodzinki sprawia mi ogromną radość :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Wiesz... Myślę, że nie warto pisać, że już "nigdy" albo coś takiego. Bo to nie Ty źle zrobiłaś. Ty masz ciepłe, wielkie serce. I nie warto go zamykać tylko dlatego, że ktoś to bezczelnie wykorzystał. Lepiej chyba mieć je dalej otwarte, ale z uaktywnionym rozumem gdzieś tam? ;) A tamta osoba może kiedyś zrozumie. A jak nie... to nie Twój problem. Po Twojej stronie nie ma winy, nie masz sobie nic do zarzucenia... Niech problemy innych będą ich problemami... W tym sensie, że niech nie wpływają na naszą ocenę życia, świata czy innych ludzi...

    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) Masz rację nie warto zamykać się na ludzi tylko dlatego, że ktoś bezczelnie mnie wykorzystał :) Lecz trochę musiało minąć, aż to do mnie dotarło :)

      Usuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)