Prezenty

Witajcie
Takie prezenciki to ja lubię :)
Brat z bratową mnie odwiedzili i takie cuda przywieźli :) 
Och kurcze jak Oni wiedzą czym mi przyjemność sprawić hi hi hi hi :) 



Ta porcelanowa beczułka jest po prostu cudowna :)
A ten komplet sześciu malusieńkich kieliszeczków wręcz uroczy :) 



Co prawda widać już jej upływ czasu ale mnie to kompletnie nie przeszkadza.
Nie miała kranika, mężuś znalazł i już wkręcił.



Te kolorki są śliczne :) Uwielbiam wszystko co z kwiatami.
Teraz tylko muszę zalać ją napojem procentowym i się delektować. 



Dobrze wiedzieli co mi się spodoba.
I że najlepszym sklepem na znalezienie dla mnie prezentu to sklep ze starociami :) 



A to drugi prezencik :)
Przecudna lampa, która jest stylizowana na starą :) 
Już wiem gdzie zawiśnie.
Od razu jak ją zobaczyłam już miałam na nią miejsce. 
Cieszę się jak dziecko :)
No co ja poradzę, że Kocham starocie :) 



A przyjechali do mnie z takimi cudami ponieważ kończę dziś 39 lat.
Jejciu jak to szybko zleciało.
Kiedyś jak byłam młodziutka to myślałam,
że ten co ma już prawie te 40 lat jest taki stary i taki dojrzały ha ha ha ha.
A ja wcale się taka nie czuję.
Hmmm tzn dojrzała może i tak ale nie stara ha ha ha ha :)
Coś mi się dziś przypomniało.
Jedna z moich przyjaciółek podarowała mi kiedyś na urodziny 
wydrukowany tekst "Desideraty".
To był ciężki czas dla mnie wtedy i ten tekst bardzo mi pomógł.
Zresztą do dnia dzisiejszego jak mam właśnie takie ciężkie chwile to sobie ją czytam.
Chciałabym Wam Ją dziś przedstawić, a może już ją znacie.
Dla mnie "Desiderata" jest przede wszystkim drogowskazem etycznym i moralnym, 
który jest ponadczasowy.
To najcenniejsze rady na życie, które może stasować każdy człowiek,
pomimo tego co go w życiu spotyka. 

"Desiderata"
Krocz spokojnie wśród zgiełku i pośpiechu – pamiętaj jaki pokój może być w ciszy. 
Tak dalece jak to możliwe, nie wyrzekając się siebie, 
bądź w dobrych stosunkach z innymi ludźmi. 
Prawdę swą głoś spokojnie i jasno, słuchaj też tego co mówią inni, 
nawet głupcy i ignoranci, oni też mają swoją opowieść. 
Jeśli porównujesz się z innymi – możesz stać się próżny lub zgorzkniały, 
albowiem zawsze będą lepsi i gorsi od ciebie.
Ciesz się zarówno swymi osiągnięciami jak i planami.
Wykonuj z sercem swą pracę, jakakolwiek by była skromna.
Jest ona trwałą wartością w zmiennych kolejach losu.
Zachowaj ostrożność w swych przedsięwzięciach – świat jest bowiem pełen oszustwa.
Lecz niech ci to nie przesłania prawdziwej cnoty,
Wielu ludzi dąży do wzniosłych ideałów i wszędzie życie jest pełne heroizmu.
Bądź sobą, a zwłaszcza nie zwalczaj uczuć: nie bądź cyniczny wobec miłości,
albowiem w obliczu wszelkiej oschłości i rozczarowań jest ona wieczna jak trawa.
Przyjmuj pogodnie to co lata niosą, bez goryczy wyrzekając się przymiotów młodości.
Rozwijaj siłę ducha by w nagłym nieszczęściu mogła być tarczą dla ciebie.
Lecz nie dręcz się tworami wyobraźni.
Wiele obaw rodzi się ze znużenia i samotności.
Obok zdrowej dyscypliny bądź łagodny dla siebie.
Jesteś dzieckiem wszechświata, nie mniej niż gwiazdy i drzewa masz prawo być tutaj
i czy to jest dla ciebie jasne czy nie, nie wątp, że wszechświat jest taki jaki być powinien.
Tak więc bądź w pokoju z Bogiem cokolwiek myślisz o Jego istnieniu,
czymkolwiek się zajmujesz i jakiekolwiek są twoje pragnienia:
w zgiełku ulicznym, zamęcie życia, zachowaj pokój ze swą duszą.
Z całym swym zakłamaniem, znojem i rozwianymi marzeniami
ciągle jeszcze ten świat jest piękny.
Bądź uważny, staraj się być szczęśliwy.

Napisał ją w 1927 roku Maks Ehrmann.
A w 1933 roku złożył ją w formie życzeń na Boże Narodzenie dla swoich przyjaciół.



Życzę Wam cudownej nocki :)
Kamila :) 

18 komentarzy:

  1. Beczółka wymiata !!! wcale mnie nie dziwi, że oko cieszy :) Jak dom ma klimat to każda staroć ma swoje miejsce :) Najlepsze życzenia urodzinowe " Idź śmiało przez życie i rób byczą minę. Łap szczęście za nogi i duś jak cytrynę " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie bardzo dziękuję Ci za życzonka :) I tak masz rację jak w domku jest klimat to starocie muszą być :) Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku :)

      Usuń
  2. Kamilko jak to już właściwie ujęła Aga-craft,beczułka wymiata :D
    Taki cudny antałek mógłby być i u mnie,dlatego Twoja radość jest jak najbardziej na miejscu.Lampka też ma swój klimat.
    Wszystkiego co najpiękniejsze życzę,niech każdy dzień przynosi samo dobro i zdrowie,niech na Twojej drodze pojawiają się tylko dobrzy ludzie.Jednym słowem urodzinowe serdeczności ślę dla Ciebie,no i oczywiście noworoczne.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za życzenia oby się spełniły :) Cieszę się, że te moje staruszki się podobają :) Gorąco pozdrawiam Cię Gosiu :)

      Usuń
  3. Prezenty cudne !!!A dezyderaty na życie to prawda i tylko prawda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamilko, beczułka jest niezwykła. Życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń i spełnionego, szczęśliwego życia z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Gosiu za życzenia :) Buziaczki gorące :)

      Usuń
  5. Kamila,beczułka cudna,lampa z klimatem, bardzo lubię takie rzeczy z duszą :D Wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku, dużo radości i miłości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Ja też kocham takie rzeczy z duszą i jest ich u nas bardzo dużo :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Piękne prezenty dostałaś!
    Samych cudownych chwil w tym roku przed zmianą kodu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty, ta beczułka z kieliszeczkami jest odlotowa! :)
    Z okazji urodzin przesyłam życzenia (co prawda spóźnione... :)) - mnóstwo radości, uśmiechu, zdrówka, pozytywnej energii, natchnienia w działaniach twórczych, spełnienia marzeń, pomyślnej realizacji wszelkich planów! :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję Ci bardzo za śliczne życzonka :) Oby się choć część ziściła :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)