Szkatułka

Hej :) 
Teraz po nowym roku jest trochę więcej czasu więc będę Wam pokazywać 
jakie prezenty na gwiazdkę przygotowałam dla rodzinki.
Dziś pierwsza szkatułka w szarościach i różu.
Takiego połączenia jeszcze nie robiłam.






Serwetkę tą kupiłam już dość dawno i czekała na swoją kolei.
A ponieważ obdarowana lubi szarości więc tu pasowała idealnie.





Na początku odbiłam szablon za pomocą szpachli na zewnątrz i w środku. 
Następnie całość przemalowałam na biało.
W miejscach gdzie jest szablon na zewnątrz dałam róż a w środku szary.
Pokryłam całą szkatułkę farbami kredowymi, które po prostu uwielbiam. 
Po wyschnięciu zeszlifowałam delikatnie na wzorach aby odkrył się ten drugi kolor. 
Całość oczywiście kilka razy polakierowałam.



W środku aż tak bardzo nie widać tego szarego przy szablonie.
Dlatego dodałam jeszcze malutkie dżeciki bo czegoś mi brakowało.
Jak co roku moja rodzina dostaje takie prezenty własnoręcznie robione.
Była już biżuteria, szaliki, chusteczniki a w tym roku szkatułki :)  
Uważam, że takie prezenty są najlepsze bo od serca.
Oby mi tylko pomysłów nie zabrakło na kolejne lata.

Szkatułkę zgłaszam do wyzwania:

Kwiat Dolnośląski - Prezenty (z)ręcznie zrobione




Miłego dnia Wam życzę :)
Kamila :)

42 komentarze:

  1. Me gusta.
    Es delicada y elegante.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, bardzo elegancka skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Starałam się ponieważ takiej jeszcze nie robiłam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękna! Szarość wspaniale komponuje się z delikatnym różem.
    Serdeczności, Kamilko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Una caja preciosa, muy fina y elegante.
    Me quedo como seguidora y te invito a pasar por mi blog.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądam do bratniego Kuferka co pewien czas i podziwiam , szkatułka gustowna wielce . Pozdrawiam serdecznie w nowym 2018 roku=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Bardzo mi miło :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Szkatułka bardzo elegancka w tych kolorach, takie prezenty są najlepsze wykonane własnymi rękami :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też uważam. Zaskoczył mnie ten efekt :) Pozdrowienia przesyłam :)

      Usuń
  7. Pięknie wykonana szkatułka w pięknych kolorach.Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna szkatułka!! Lubię ostatnio połączenie różu z szarościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mnie również się spodobał :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. szkatułka wygląda prześlicznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna! Nie przepadam za rózem ale takie połączenie z szarym bardzo mi się podoba :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też za nim nie przepadam ale efekt mnie zaskoczył :) Buziaki :)

      Usuń
  11. Pięknie się szkatułka prezentuje. Róż to nie mój ulubiony kolor ale u Ciebie jest taki delikatny. Jedynie co ja bym zmieniła to motyw w środku zrobiłabym ciemniejszym kolorem aby bardziej się wyróżniał-ale to tylko ja bym tak zrobiła haha:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chciałam tak właśnie zrobić i podmalowałam na szaro ten szablon a później róż i starłam chusteczką dla dzieci ale coś za mało i tylko delikatnie ten szary przebija :) Ale obdarowanej bardzo się podobała :) Buziaki :)

      Usuń
  12. I ja się dodałam do Twoich obserwatorów, bo już po pierwszej pracy widzę, że nadajemy na tych samych falach. :)
    Pudełeczko urocze. Lubię taki minimalizm. A tu jeszcze zestaw kolorów bardzo mi się podoba.
    Lecę pooglądać inne prace. ::
    I wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marto :) Niezmiernie mi miło, że do mnie zajrzałaś :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Przepiękna szkatułka!
    Połączenie delikatnego różu z szarym bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkatułka piękna, elegancka, wykończona z detalami. Też planuję kupić sobie w końcu farby kredowe. Jak widzę takie cudeńka, to aż mnie palce swędzą! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam je kupić bo na prawdę świetnie się z nimi pracuje :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  15. Piękna szkatułka. Muszę u Ciebie pogrzebać za inspiracjami. Buziaki noworoczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Kochana :) Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś :) To ja czerpię od Ciebie inspiracje już od dość dawna :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Takie prezenty są najlepsze! :)
    Też uwielbiam farby kredowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna skrzyneczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)