Buteleczka

Witajcie :)
Na poprawę humoru zrobiłam sobie taką oto buteleczkę :)
Teraz tylko poczekam aż nalewka będzie gotowa i ją zapełnię :) 





 Butelczyna oczywiście po napoju procentowym.
Do tego serwetka, lakier, pasta strukturalna z kaszy manny, którą robiłam pierwszy raz :) 
Następnie dużo pierdółek czyli guziczki, muszelki, juta, 
elementy starej biżuterii i wyciski z foremek. 
Później czarna farba akrylowa i wax paste metallic. 
Oj pracy troszkę było ale efekt końcowy bardzo mi się podoba.
Bardzo miłe jest uczucie jak robisz coś co sprawia Ci przyjemność.
Ja kocham dawać drugie życie codziennym przedmiotom.





Pomysł podpatrzyłam na pintereście i tak mi się spodobał, 
że musiałam, no musiałam sama spróbować :)
Teraz kolejne powstają. Inne serwetki i kolorki :)
A co kto mi zabroni ha ha ha ha :) 
Połączenie farb i tych wosków bardzo mi się podoba.
Muszę koniecznie dokupić więcej kolorków. 





Miłego i wspaniałego dnia dla Was Kochani :)
Kamila :)

28 komentarzy:

  1. Butelka po metamorfozie jest po prostu rewelacyjna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała butelka, niebieska i z motylem - tym bardziej jestem oczarowana. A jeszcze jak znajdzie się w niej pyszna nalewka:)
    Buziaki, Kamilko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi hi taką sobie zamarzyłam bo uwielbiam takie połączenie kolorystyczne :) Buziaczki Kochana :)

      Usuń
  3. Pięknie połączyłaś tyle elementów w zgrabną całość :-)
    Z nalewką będzie super, ale i bez trunku stanowi cudną ozdobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Lubię wykorzystywać wszystko co mam w domu do robienia dekoracji :)

      Usuń
  4. Zjawiskowa !!! Nawet pusta jest wspaniałą ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) recycling w kreatywnym, ciekawym i inspirującym wydaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. butelka piękna.połączenie rzeczywiście robi wrażenie;:)
    jakich wosków używasz jeśli można spytać ?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Coś nowego chciałam zrobić a woski to pentart wax paste :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Miło spotkać kogoś, kto ma podobne zainteresowania, kogoś kto kocha dawać drugie życie codziennym przedmiotom. Recykling rządzi :) Butelka świetna!
    Mnie też zainteresowała pasta strukturalna z kaszy manny (znalazłam jeszcze z zasypki dla dzieci). Dziękuję za wzmiankę o niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za odwiedziny :) Bardzo mi miło :) O paście z zasypki dla dzieci też słyszałam ale nie miałam okazji jeszcze jej wypróbować :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Świetna przemiana butelki! Bardzo elegancko wyglada. Nalewka z takiej butelki będzie smakować na 100% . Dziękuję za podzielenie się swoją inspiracją.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Już niedługo będzie zapełniona :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Pięknie wyszła! Na pewno zawartość butli będzie jeszcze bardziej smakowała:)
    Lubię łączenie drobiazgów w całość, wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Ja również uwielbiam takie połączenia i dlatego powstają następne buteleczki :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)