Herbaciarka

Witajcie :) Przedstawiam Wam pierwszą taką herbaciarkę. 
Tak naprawdę to dużo rzeczy przy niej robiłam pierwszy raz. 
Po pierwsze - po raz pierwszy przyklejałam wzór na żelazko i uważam, że metoda ta jest rewelacyjna gdyż nie ma żadnych zmarszczek serwetki. 
Po drugie - pierwszy raz cieniowałam wzór i widzę, że daleko mi jeszcze do doskonałości ale cały czas się uczę. 
Po trzecie - pierwszy raz paprałam boki suchą gąbeczką. Wieczko herbaciarki było za białe i się odważyłam je pobrudzić i nawet mi się to spodobało. 
Po czwarte - pierwszy raz robiłam kropeczki wykałaczkami i uważam, że są urocze.
A więc jedna herbaciarka i tyle nowości :) 


W środeczku tylko przegródki są czerwone z tymi uroczymi kropeczkami aby ta czerwień nie zdominowała. 
 



Na wieczku dodałam mały imbryczek, który też popaprałam na czerwono i przykleiłam małą różyczkę. 
 



Jeśli komuś przypadłaby do gustu to mogę taką wykonać na zamówienie. Mogą być różne kolory. Serdecznie zapraszam :)


Jak Wam się podoba?
Miłego wieczorku.
Kamila :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)