Kwiaty

Ależ dziś upał straszny :) 
Czy u Was też taki żar z nieba się leje ? 
Ja jestem wykończona a prawie nic nie zrobiłam.
Chciałam się pochwalić co też dostałam wczoraj od małżonka :) Tak mnie zaskoczył, że aż zaniemówiłam. 
Dostałam taki oto skromny bukiecik kwiatuszków :)
Pierwszy raz wykorzystałam kankę, którą wcześniej malowałam 
bo nie miałam takiego dużego wazonu. 
To miłe jak ta Twoja druga połówka umie Cię jeszcze czymś zaskoczyć, pomimo tylu wspólnych już lat. 
Z mężulkiem moim nie w stanie jest się nudzić. Zawsze wymyśli bądź zrobi coś co mi odejmuje mowę. 




Radosnego i słonecznego poniedziałku.
Kamila :) 

4 komentarze:

  1. Piękne goździki :)
    Ja z kolei jakiś czas temu dostałam od męża kankę :D Mam ją w planie odpicować, ale nie mogę się zdecydować jak - więc stoi i czeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja kanki swoje kupuję na złomie, na którym jestem częstym gościem. A potem w domciu maluję. Teraz są szykowane następne dwie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wszystko razem wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)