Komplet

Witajcie
Czasem w życiu zdarza się tak, 
że spotykasz kogoś przez przypadek.
A później okazuje się, że jest to ważna osoba w twoim życiu.
Ja tak miałam z pewną Panią doktor.
Poszłam kilka lat temu do dermatologa na rejon.
A teraz dziękuję za ten przypadek,
bo jest to najlepszy lekarz jakiego znam.
I dla niej właśnie zrobiłam ten komplet. 





Chciałam Jej podziękować za ten ostatni czas.
Ponieważ pogorszyło mi się ostatnio zdrowie hmm chyba ze stresu.
A Ona od razu położyła mnie do siebie do szpitala.
Oprócz tego, że zajeła się mną tam bardzo dobrze,
to jeszcze powiedziała mi, że potrzebuję trochę pobyć w innym miejscu.
Znała mojego Jarcia i widziała jakim jesteśmy małżeństwem.





A ponieważ nie wiedziałam jaki jest Jej ulubiony kolor,
więc postanowiłam zrobić coś w szarościach.
Myślę, że to taki neutralny kolor.
Szkatułka na herbatę lub biżuterię.
I wazonik ze słoika.
 Naprawdę lubię robić te słoiczki.





Dobrego dnia Wam życzę.
Kamila

20 komentarzy:

  1. Komplet jest cudny, taki bardzo delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i stylowy. Szarości wyglądają delikatnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry i życzliwy lekarz ro skarb. Komplet jest przepiękny, bardzo subtelny ale z charakterem. Na pewno się spodoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, what a gorgeous gift set!! I love the look of each one!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet jest piękny, taki dowód uznania to chyba najpiękniejsze co można podarować drugiemu człowiekowi.

    OdpowiedzUsuń
  6. It is an absolutely wonderful gift set, Kamila!!
    I love that decorative baroque decoration.
    Hugs from Spain.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik, jako prezent zostanie na pewno bardzo doceniony:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Anioły są wśród nas! Wspaniale, że masz taką cudowną panią Doktor. Piękny gest i prezent dla niej przygotowałaś. Zapewne spodoba się bardzo. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamilko to wspaniałe serdeczne podziękowanie :) myśle, ze doceni Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne podziękowanie, takie samodzielne, od serca :) uważam że ten szary kolor fantastycznie pasuje do tego motywu serwetkowego, cudnie podkreśla kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie dopracowany komplet. Z pewnością spodobal się obdarowanej osobie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały, nietuzinkowy komplet! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamilko zdrówka życzę-fajnie że masz takiego lekarza. Ciężko teraz o kogoś wyjątkowego, ciepłego i co najważniejsze przejmującego się pacjentem. Ja ostatnio trochę bywam w przychodni i po jednej wizycie wyszłam tak wściekła za komentarz pani doktor że miałam ochotę ją trzasnąc torebką w ł... żeby się otrząsnęła. Mam swojego ulubionego jednego tylko lekarza u Ciebie w mieście ale chodzę prywatnie.
    Prezent zrobiłaś wspaniały i jestem zauroczona tym słoikiem, cudowne te kwiatki aż żałuje że nie mam foremek bo efekt jest wow. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplet jest cudowny!!! spaniala praca
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Obłędna praca z kawałkiem serca... Brawo za kompozycję, pomysł i realizację.
    Pozdrowionka Kamila i zdróweczka życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny komplet :) Jesteś silna !

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamilko śliczny stworzyłaś komplet:). Jestem przekonana, że pani doktor się spodoba i wiedz, że nic nie dzieje się przez przypadek. Życzę zdrowia i jak najmniej stresów oraz spokojnego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezent zrobiłaś wspaniały!!! Kolory jak dla mnie super:)
    A dobry doktor to skarb.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny komplecik, śliczna jest ta szarość z dodatkiem kwiatów :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace a ta szarość cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)