Choinki

Witajcie
Nie wiedziałam jak przetrwam te Święta i Nowy Rok.
Ale jakoś dałam radę.
Natomiast dzisiejszy dzień jest chyba najgorszy.
Dziś spędzam swoje 40 urodziny bez Ciebie Kochanie.
Miało być zupełnie inaczej.
Mieliśmy nie robić moich urodzin ani Twoich Kotuś.
Tylko we wrześniu miała być wspólna impreza,
połączona z naszym ślubem kościelnym.
Jejuś chciałabym aby ten dzień już się skończył.
Tak bardzo mi Ciebie brakuje.
Dziś rano po przebudzeniu nie usłyszałam:
wszystkiego najlepszego Kamisiu. 
Nie dostałam też od Ciebie kartki. 
Już wszystko było zaplanowane,
impreza miała być w stylu boho.
Miało być dużo makramy z frędzlami, koronka, drewno i polne kwiaty.
 Co roku robiłam dla rodziny prezenty własnoręcznie.
W tym roku jakoś nie miałam do tego głowy.
I kupiłam je dla wszystkich.
Jednak parę dni przed Wigilią stwierdziłam, że to nie tak.
I zrobiłam małe choineczki, które dołożyłam do prezentów. 
Szybko się je robiło i na szczęście zdążyłam na czas. 





Kólka i koraliki pomalowałam farbami kredowymi i posypałam brokatem. 
A choinki zrobiłam ze sznurka wędliniarskiego. 



Przepraszam, że nie składałam Wam życzeń na Święta i Nowy Rok,
ale nie dałam rady tu wejść w tym czasie.
 Wszystkiego najlepszego dla Was.
Dużo zdrowia i spokoju ducha, 



Choinki zgłaszam na wyzwanie


Oraz na wyzwanie


Dobrego dnia dla Was.
Kamila

21 komentarzy:

  1. What beautiful decorations, Kamila!
    I love them for their finesse and delicacy.
    In the photo in which they form the star they look ideal!
    Happy 2019 and a big hug from Seville

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie choinki!!! Kochana, jesteś naprawdę wspaniała. Brakuje mi słów, bo Twoje są przepełnione tak dużymi emocjami, że mam wrażenie, jakby przenikały i do mnie. Życzę Ci samego dobra, życzę ulgi dla serca. Życzę uśmiechu, ja naprawdę mam nadzieję, że choć ćwierć mogę Ci podarować, choć ćwierć sekundy, kiedy się uśmiechniesz tylko dlatego, że piszę. Zdrówka kochana. Tulę, bardzo mocno tulę. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Choineczki są prześłiczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne choineczki, powodzenia w wyzwaniu :) i wszystkiego co najlepsze urodzinowo :) trzymaj się ciepło w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamilko, choineczki są przepiękne.
    Kochana, życzę Ci z okazji urodzin samego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne choinki! Pisałam maila, ale napiszę i tu: zdrowia, pogody ducha, spokoju i ogólnie wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne choinki!
    Życzę Ci samego dobra w nowym 2019 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne choinki :) Co tu , w takiej sytuacji można napisać ?? Tylko sił życzyć....

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocno przytulam i pewnie w każde kolejne święta,urodziny będziesz wspominać ale może już z większym wewnętrznym spokojem. Tego Ci życzę na ten rok :).

    Tak ułożyłaś choinki, że ja myślałam, że to śnieżka hihi. Wyszły super :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne choineczki...
    życzę Tobie w Nowym Roku dużo sił, radości, spokoju...
    przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. choinki wspaniale, a dla Ciebie.....spokoju w sercu, oby ból nie zagłuszył piękna świata, bo żyć musisz dalej, choć to tak trudne

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne choineczki.:) Życzę Ci dużo sił oraz spokoju i ukojenia bólu. Twój post jest tak pełen emocji, że aż mi się łezki zakręciły. Trzymaj się kochana, wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!! They're so creative and gorgeous!! I love them!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  14. Córcia,cóż........wszystkiego naaaajlepszego,mam nadzieję,że kiedyś...,..kiedyś do Twoich drzwi zapuka chociaż namiastka radości !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne choinki, Kamilko!
    Przytulam urodzinowo i życzę, by mijający czas zostawił tylko dobre wspomnienia, a smutek i żal zabrał ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne choineczki :) takie małe, a takie urocze ;)
    Życzę Ci mnóstwo siły i spokoju. Oby nadchodzący rok przyniósł Ci wiele dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne choineczki, super.
    Życzę Ci samego dobra w nowym 2019 roku!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesliczne choinki! Mimo bólu zycze radosnego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam zręczność w tworzeniu tak cudnych rzeczy z kawałka sznurka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu CherryCraft.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne choinki. Życzę dużo spokoju i siły. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  21. WoW! Rewelacyjne choinki :) Takich jeszcze nie widziałam, cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)