Witajcie

Hej Hej 
Dziś wpis o wszystkim i o niczym :)
W ubiegłym roku z tyłu naszego domu powstała altana.
Nie mogę Wam jej jeszcze pokazać całej, ponieważ musimy ją skończyć.
Ale rąbek tajemnicy mogę odsłonić.
Między innymi powstała do niej taka lampa.
Choć może nie wszystkim się spodoba ale dla nas jest piękna.



A altana z zewnątrz wygląda tak.
Oczywiście Nandi wyczuła noskiem, że będą zdjęcia i musiała się pojawić na planie :) 



Nasz kochany przytulak :) 
Ale wracając do lampy.
Jest zrobiona z bardzo starych desek.
Opalonych, zeszlifowanych i pomalowanych bejcą.



Oczywiście i tutaj nie mogło zabraknąć staroci :)
Hi hi hi hi nie była bym sobą gdybym i tutaj ich nie zamieściła :)
Nareszcie cała moja kolekcja starych lamp ma swoje miejsce.
Jednak te dwie najbardziej skradły moje serducho.



Żółta to wiadomo inny fason i kolor pasujący tu idealnie.
A ta druga to już inna historia.
Pewnie przez większość już dawno by wylądowała na złomowisku 
Jest tak zardzewiała, że nie widać jej właściwego koloru.
I ta brakująca szybka.
No dla mnie jest boska i pewnie jeszcze długo będzie cieszyć moje oko.



Do kompletu lampy powstało okienko na świat.
Hi hi tak je nazwaliśmy.
Po prostu ta część altanki była taka surowa, pusta.
A teraz zupełnie inaczej wygląda, tylko kwiatuszki muszę kupić.



A teraz druga część wpisu.
Ostatnio przeżyłam coś niesamowitego a mianowicie znalazłam się w raju :)
Ale od początku.
Zdradzę Wam moje marzenie choć wiem, że może nie powinnam tego robić
bo wtedy się nie spełni.
Ale co tam.
Marzy mi się tzn marzy Nam się,
aby zamieszkać na Mazurach nad brzegiem jeziora,
z dużą działką po której będą biegały psy, koty i konie :) 
Do tego domek taki w starym dworkowym stylu 
i pełnia szczęścia murowana :)
I ostatnio wielkie BUM.
Małżonek mój zajmuje się naprawami wszelakiego sprzętu ogrodniczego.
Zadzwonił do niego klient czy by nie mógł do niego podjechać 
bo zepsuł się mu traktorek.
Pojechałam z nim i to było najlepsze pół godziny w tym dniu.
Hmmm co ja mówię w tym tygodniu, miesiącu ha ha :) 
Kochani znalazłam spełnienie mojego marzenia 
i to niedaleko mnie.
Tylko aby przetransportować to wszystko na Mazury.
Ale po kolei. 
Poznałam takie piękne trzy Panie 



A ta pannica cały czas za mną łaziła :) 


A to domek tych Pań :) 


Do tego piękne dwa stawy.
Pierwszy mniejszy to dom dla kaczek, łabędzi i pawi.
A drugi jest ogromny z wielką wyspą na środku,
do której prowadzi piękny drewniany most.



A na końcu całej działki stoi taki domek :)
No przeżyłam miłość od pierwszego wejrzenia :)
Mogłabym tam zamieszkać choć zaraz.
Te pół godziny szczęścia dało mi dużego kopa radości i uśmiechu :)



I tym miłym akcentem się dziś z Wami żegnam :)
Życzę Wam aby wszystkie Wasze marzenia się spełniły :)
I nigdy, przenigdy nie przestawajcie marzyć :) 
Kamila :)
Ah muszę się Wam jeszcze czymś pochwalić,
udało mi się wygrać wyzwanie na blogu Art Piaskownicy :)

https://art-piaskownica.blogspot.com/2018/06/techniki-supeki-wyniki.html

38 komentarzy:

  1. I really like that lamp!
    A beautiful post with some ideal images.
    A hug

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej.:) Altanka śliczna, lampa ma swój klimat i bardzo mi się podoba. Przepiękne miejsce odwiedziliście, raj na ziemi, ja też lubię takie klimaty. Przesyłam głaski dla gwiazdy - psinki.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miejsce jest urocze i jeszcze długo zagości w mej pamięci :) Nandunia pogłaskana hi hi :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Twoja wygrana mnie bardzo ucieszyła, takie cudo musiało zostać docenione. <3

    Post mnie wzruszył. Jakie to jest wspaniałe, że mogłaś zobaczyć dom i miejsce tak bardzo podobne do tego, co Ci się marzy. Może to taka motywacja ma być dla Was. Może się uda, ja tam w to wierzę, bo też czemu nie. Oboje na to ciężko pracujecie, a jaką teraz macie motywację. Ja normalnie całym sercem życzę, by Twoje marzenie się spełniło. Artystka w swojej oazie, gdzie inspiracji nie brakuje i jest spokój połączony z miłością. Życzę Ci tego. <3

    Lampa bardzo mi się podoba, jeszcze takiej nie widziałam. Kolorek jest perfekcyjny. Okienko super, zawsze takie chciałam, choćby na balkonie. hihi Jak ono będzie cudnie wyglądało z kwiatami. Muszę też wspomnieć i starych lampach, są genialne. No kocham je, też muszę sobie taką sprawić. :) Cały post przepiękny. Niech marzenia się spełniają. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie bardzo Ci dziękuję :) Ja po przekroczeniu bram tego raju normalnie nie mogłam uwierzyć oczom co widzą ha ha ha ha :) Jakby ktoś gdzieś tam wyczytał moje marzenie i zesłał je tu na ziemię :) Oj motywację to my teraz mamy ogromną :) A ile by zajęć miała ta nasza duża przytulanka :) Dnia by jej zabrakło by wszystko i wszystkich ogarnąć hi hi :) No nie mów, że też kochasz takie lampy? Coś się musiało na złączach zadziać, że się tutaj spotkałyśmy :) Buziaczki gorące Ci przesyłam :) A jak tam sznureczki? Kupiłaś coś?

      Usuń

  4. Wow, to jest niesamowite dzieło ... miło widzieć, że odwiedzasz mnie z Polski, jestem też Polakiem..xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Altanka zapowiada sié wspaniale,życzę ci spełnienia twojego marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tengo pensada hacer una parecida, gracias por las ideas y por las bellas fotografías.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El tuyo también será hermoso :) La estoy esperando con impaciencia :) Saludos :)

      Usuń
  7. Kamilko, zauroczyła mnie ta lampka. A okno na świat - czyta poezja.
    Życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podoba nasze okienko :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Altanka nabiera "blasku" a marzenia cóż, warto je mieć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak warto je mieć i tym bardziej się człowiek cieszy jak się spełniają :)

      Usuń
  9. The lamp is so beautiful!! And what gorgeous pictures of the horses and the ponds!! It's such an amazing place!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna lampa. Ja właśnie mam w planach zacząć jazdę konną w tym roku - to też takie moje marzenie z dzieciństwa :) Spełnienia marzeń !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O widzisz ja też o tym myślałam ostatnio :) Daj znać jak już zaczniesz tą jazdę bo jestem ciekawa wrażeń :)

      Usuń
  11. Przytulak jest najlepszy! :) Ale wracając do lampy, to uważam, że czasem piękno tkwi w prostocie i praktyczności :) Bardzo pasuje i dobrze się komponuje i najważniejsze, że sami zrobiliście o! :)

    Na moim blogu pachnie latem! :) iiiiii zabieram w podróż pachnący zagłówek olejki & zioła! Moja poduszka podróżna o orzeźwiającym zapachu cytryny z miętą jest idealna na wakacje!

    Sami zobaczcie: https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Tak to wielka satysfakcja jak się zrobi coś samemu od podstaw :) Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  12. Marzenia są piękne i to one często motywują nas do działania. Życzę Tobie, aby Wasze się spełniły ❤. Gratuluję wygranej bo jak już pisałam wcześniej huśtawka jest niesamowita i zjawiskowa❤. Pozdrawiam wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Cieszyłabym się ogromnie jak by się spełniły :) Buziaki gorące :)

      Usuń
  13. Super lampa. Okienko urocze. Piesek słodziutki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna lampa, pomalowanie bejcą dało świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda fajnie z tą bejcą wygląda :) Dziękuję :)

      Usuń
  15. Lampa fantastyczna- uwielbiam te Twoje twórcze projekty :) bajkowe miejsca zwiedzasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję :) Oj tak tam jest jak w bajce :) Buziaki :)

      Usuń
  16. Lampa jest fantastyczna! Altanka będzie wyglądała pięknie - jestem tego pewna ;)
    Marzyć zawsze jest warto. Cieszę się, że udało Ci się złapać trochę szczęścia :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Kamilko.
    Altana to kapitalne miejsce spotkań... mam podobne u siebie i świetnie się przydaje :)
    Nie mam takiej świetnej lampy, mam za to teraz pomysł :)
    Świetnie wygląda i idealnie pasuje do całości, brawo.
    Co do marzeń... myśl tworzy rzeczywistość... zawsze w to wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Cieszę się, że podsunęłam Ci pomysł :) U nas to też jest miejsce wielu spotkań i nasza dzienna miejscówka :) Pozdrawiam bardzo cieplutko :)

      Usuń
  18. Córcia,wszystko co robisz ma "duszę".

    OdpowiedzUsuń
  19. Lampa jest cudnej urody. Piękna i prosta. A w przyszłym roku pewnie pojawi się na niej gniazdko jakiejś ptaszyny. Wtedy będzie podwójnie funkcjonalna :)
    Cieszę się, że spełniają się Twoje marzenia. Im częściej tym lepiej... codziennie. Tyle wtedy dobrej energii krąży w powietrzu... Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Ja też się cieszę :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)