W liliowym kolorze

Witajcie Słoneczka :)
Dziś już ostatni prezent tym razem dla siostry ciotecznej :) 
Ma podobne kolory w domu więc myślę, że będzie jej pasować.
Bardzo delikatna szkatułka.
Może służyć jako herbaciarka lub schowek na biżuterię.



Kolor to jaśniuteńki lila na zewnątrz a środek to wanilia.
Oczywiście farby kredowe.
Szablon zrobiony za pomocą szpachli na wieczku i w środku.
Tylko na zewnątrz dałam najpierw tą samą farbę co w środku. 
A po wyschnięciu przetarłam chusteczką dla dzieci i odsłonił się ten kolorek.
I wzór jest ładnie widoczny. 



No naprawdę uwielbiam pracować z tymi farbami.
Wiem wiem powtarzam się już ha ha ha ha :)
One nadają przedmiotom taką świetną fakturę.
W środku ten wzór szablonu jest mało widoczny.
Ale tak mi się podobało.
To miała być bardzo delikatna szkatułka.



Na koniec wisienka na torcie czyli koronka.
Lubię dodawać do swoich prac takie elementy.
Mam wrażenie wtedy, że wszystko do siebie pasuje i jest na swoim miejscu.
Bez tych bibelotek te prace wydają mi się takie łyse.



Bardzo serdecznie dziękuję Wam za tyle cudownych słów pod ostatnim postem :)
Życzę Wam wspaniałego dnia :)
Kamila 

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i delikatna. Taka dla prawdziwej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba się mi. Taki subtelna i delikatna skrzyneczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. How a beautiful tea box, Kamila!
    I love it!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) Kolor taki delikatny, bardzo mi sie podoba ^^
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, delikatna szkatułka!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna, pełna delikatności praca.
    Ściskam, Kamilko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Precioso y elegante trabajo.
    Buena semana
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo subtelna i delikatna :) taka zwiewna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo łądne te Twoje skrzyneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak czysta, dokładnie zrobiona skrzynka 🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)