Makrama

Cześć :) 
Dawno już makramy żadnej nie robiłam.
Ale dziś podczas śniadania zaświtało coś w główce
i wieczorem już jest hi hi hi hi :)
Nie wiem czy dobrze widać kolor,
ale jest to jaśniuteńki lila.
Podobają mi się takie wzory ala totemik :) 



Coś Wam zdradzę.
Najprawdopodobniej od maja będę jeździć na takie wiejskie, okoliczne imprezy.
I tam będę mogła sprzedawać te swoje pierdółki.
Poznałam na mojej wsi osóbki, które tak robią
i ja się do nich przyłączę.
Cieszę się jak dziecko.
A teraz jest czas na przygotowanie asortymentu.
Głowa pęka od pomysłów i wzorów :) 



Takie totemiki też będą :)
Oczywiście na patyczkach bo takie połączenie najbardziej mi się podoba.



A teraz inna ściana i zupełnie inaczej to wygląda.
Kurcze ale nawet tutaj nie widać dobrze tego kolorku :(
Oj ja to chyba muszę iść na jakiś kurs fotografii :( 
A może Wy znacie jakieś fajne triki do robienia zdjęć?



Jeszcze taka próba i znów chyba nic. 
No cóż muszę się pouczyć :) 




Fajne jest to, że każda makrama jest inna i jedyna w swoim rodzaju.
Ponieważ jest bardzo bardzo dużo wzorów i jeszcze więcej możliwości aby je łączyć.
Zaczynam szykować zapas totemików.
Ale oprócz nich mam pomysły jeszcze na inne rzeczy.



Życzę Wam wspaniałego dnia :) 
Kamila :)

45 komentarzy:

  1. Kamilka, świetny totemik... uwielbiam wszystko, co powstaje w zaciszu domowym :)
    Kiedyś uczyłam się splotów makramowych, no całkiem łatwo to nie było...
    Moda zawsze zatacza koło, więc nabywców też mieć będziesz na takich jarmarkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana bardzo :) Mam nadzieję, że ktoś chętny się znajdzie na te moje plecionki :) Ja jestem samoukiem i z internetu się uczyłam ale też łatwo nie było :) Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  2. An absolutely ideal job, Kamila!
    The macrame is my pending subject and after seeing these wonders I have to learn to do it!😊.
    A hug from Spain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you darling :) Learn because it's worth it and it's really easy :)
      Kisses :)

      Usuń
  3. Super, już niedługo będziesz robić dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie wygląda. I w sumie na każdym tle inaczej - to zaleta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący artykuł i ładne zdjęcia! Zainspirowałaś mnie swoimi pomysłami :) Wzory totemiki mają to "coś" w sobie i są oryginalną ozdobą. Bardzo stylowo prezentuje się i fajnie wyglądałby w salonie albo w sypialni. Generalnie bardzo lubię jasne wnętrza z dodatkiem oryginalnych dekoracji, które dodają ducha indywidualności do salonu :) Oprócz tego chętnie przełamuję jasne kolorystyki mieszkania w stylu skandynawskim, kontrastującymi, zdecydowanymi kolorami dodatków i dekoracji.

    Moje ulubione dodatki do salonu do futrzane poduszki, narzuty, wazoniki itp :) W 2018 roku są modne odcienie fioletowe. Bardzo lubię ten kolor i zamierzam uszyć pastelowe fioletowe futrzane poduszki do siebie do salonu. Dlatego zapraszam na mojego bloga, bo niedługo pojawią się efekty mojej pracy :)

    Przyjemnie spędzam czas na Twoim blogu i będę zaglądać tu częściej. Zapraszam również na mojego bloga: https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Ja również bardzo lubię takie oryginalne dodatki we wnętrzach :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Takie coś zrobiłaś ino w parę godzin. :O No brawo.

    Bardzo mi się to podoba, boski wzór, a kolor no to mój ukochany. Jestem maniaczką fioletów. hehe Przecudna praca. Cieszę się, że będziesz sprzedawać, a masz co...same perełki!!! Mega mi się podoba. Cuuuuudo. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi hi dokładnie w trzy :) Dziękuję Agniesiu, że Ci się podoba :) To bardzo miłe jak znajdują się osóbki którym podoba się to co robisz :) Hi hi ja uwielbiam Twoje zdjęcia i chyba na lekcje do Ciebie powinnam się udać :) Buziaczki Słonko :)

      Usuń
  7. Śliczna, makramowa praca!
    Z pewnością znajdziesz chętnych na takie oryginalne ozdoby :-)
    Ja mam duży sentyment do makramy - u mojej mamy wiszą jeszcze robione 30 lat temu kwietniki.
    Serdeczności przesyłam, Kamilko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Ja zainteresowałam się makramą bo właśnie u znajomej zobaczyłam kwietnik taki sprzed lat :) I dzięki internetowi metodą prób i błędów się uczyłam hi hi nadal się uczę :) Pozdrawiam Kochana :)

      Usuń
  8. Me gusta.
    Algún día tendré que aprender.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias mi amor :) Aprende porque vale la pena y es fácil :)
      Besos :)

      Usuń
  9. Karolina podziwiam za takie robótki bo ja za nic w świecie nie mam do tego cierpliwości. Zbieraj zbieraj i powodzenia życzę Ci w przedsięwzięciu jakie podejmujesz . Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Zaczynam właśnie zbierać tylko mam nadzieję, że chętni się znajdą :) Pozdrawiam :) Ach i jestem Kamila :)

      Usuń
  10. Piękna makrama:) Osobiście też mam problemy z fotografowaniem fioletów i podobnych kolorów... Powodzenia w realizacji nowych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No właśnie ja też mam z tymi kolorami problem hi hi :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Wspaniałe są twoje makramy, Kamilko. To cudownie, że będziesz je sprzedawać.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi dziękuję Kochana :) Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie :) Buziaki :)

      Usuń
  12. Super pomysł z tymi wyjazdami na imprezy, jarmarki itp... :) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też się podoba ale jak wyjdzie to okaże się w praniu hi hi :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Świetne to sznurkowe dzieło sztuki :) Trzymam wszystkie moje kciuki za Twoje powodzenie na różnych straganach. No to teraz zakasaj rękawy i ... życzę weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny totem! Życzę Ci następnych wspaniałych pomysłów, a przede wszystkim wielu nabywców.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No dałaś czadu. Uwielbiam te Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi hi ślicznie Ci dziękuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam sentyment do makramy,a w szczególności do mikro makramy :)
    Totem wyszedł pierwsza klasa,to prawda że zaletą makramy jest to że można poszaleć i naplątać różne wzory,takie które nie będą się powtarzały.
    Trzymam kciuki za kiermaszowy debiut :)
    Serdeczności przesyłam :)
    PS.Widzę że nie tylko niebieskości lubisz,szkoda że nie wiedziałam wcześniej,a zdjęcia 7-8 oddają kolor lekki lila :)
    Próbowałaś obrabiać zdjęcia w programach foto,może warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana bardzo :) Uczę się właśnie obróbki zdjęć w programie :)

      Usuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)