Skarby

Witajcie 
Chciałabym dziś pochwalić się Wam co za piękności mój Kochany Tato mi dostarczył :) 
Jeździ po świecie, kręci wielką kierownicą i czasami takie perełki córce przywozi.
Jak to dobrze jest mieć takich rodziców :)
Jedno jeździ po świecie i zarabia drugie pracujące w szkole obecnie na emeryturze.
Każdy z nas cieszy się z faktu posiadania rodzica natomiast mieć rodziców, którzy są Twoimi przyjaciółmi, spowiednikami problemów wszelakich i towarzyszami życia codziennego ma niewielu.
Ja mam to szczęście hmmmm jedno z nie wielu, które mam :)
Oni są dla mnie i myślę, że nie tylko dla mnie przykładem małżeństwa idealnie dobranego :)
Już nie długo minie 40 lat jak są po ślubie a nadal się kochają i nadal do siebie się odzywają z czułością.
Choć nieraz w życiu różnie bywało ich więź jest na tyle silna, że to przetrwali :)
Oki a teraz te piękności :
Pierwsza wyciskarka do owoców:


wiem wiem jest nadgryziona czasem ale tak urocza, że zakochałam się od razu :)
Druga beczka:


już widzę jak pięknie będzie się komponować na tarasie :)
Następnie jest młynek do pieprzu i kufelek:



oj cudnie będzie pić w tym kufelku piwko :)
Na początku myślałam aby troszkę to wszystko poprzerabiać ale małż mój powiedział, że nie będę nic paprać i zostawiamy tak jak jest.
I okey w tej kwestii mogę się nim zgodzić :)
Zostawiamy tak jak jest w oryginale :)
Co sądzicie ?
Jak się Wam podobają :)
Miłej nocki Kochani.
Kamila :)

6 komentarzy:

  1. Twój komentarz córcia.... jak zwykle piękny i wzruszający....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wzruszający post! Rodzicom pogratulować córki! <3
    A skarby już Ci pisałam NIESAMOWITE! Bardzo zazdroszczę... :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)