Kanka 3

Hej Słoneczka :)
Ci którzy tutaj zaglądają to już wiedzą, że kocham starocie :)
I wiedzą również, że uwielbiam dawać im drugie życie :)
Dziś kolejna staroć i jej nowa odsłona.
Obiecuję, że to już ostatnia kanka :)



Hmmm no może nie ostatnia ale hi hi nie mam ich już więcej w domu do przerobienia.
Lecz może za jakiś czas znów się wybierzemy na złom,
i znów jakieś wygrzebię :)
Na-razie te trzy mi wystarczą. 



Jedną chciałam zrobić taką mocno postarzaną.
Żeby było widać na niej rdzawe elementy.
Jednak nie mam jeszcze w swojej pracowni preparatów do rdzewienia.
Ale wymyśliłam sobie mój własny sposób.
Jakieś dwa lata temu kupiłam małą tubkę farby renesans - stare złoto.
Jakimś cudem nie wykorzystałam jej do innych prac.
I pojawił się pomysł aby tutaj ją zastosować.
Przyznaję się bez bicia to była absolutnie metoda prób i błędów.



Kankę wyczyściłam i pokryłam podkładem.
Przykleiłam serwetkę, wyciski z foremek i odbiłam szablon szpachlówką.
Całość pokryłam tą złotą farbą.
Później poleciałam farbą kredową w kolorze turkusu.
Po wyschnięciu wzięłam chusteczki nawilżające dla dzieci,
i zaczęłam pomalutku ścierać ten turkus.
Zaczęła pojawiać się taka niby rdza.
Na koniec oczywiście kilka warstw lakieru.



Chyba ta kanka najbardziej mi się podoba ze wszystkich trzech.
No nie wiem czemu ale urzekł mnie ten efekt.
Małym nakładem materiałów,
wyszedł zamierzony cel.



Jak tam Kochani u Was temperatury?
U nas jest nie do wytrzymania.
Temperatura utrzymuje się cały czas na 34 % lub 36 %.
W tym tygodniu mieliśmy dwie burze i ulewy takie, że nic nie było widać za oknem.
Ale po godzinie się skończyły,
i znów nastał skwar.



Wspaniałego dnia Wam życzę :) 
Kamila :)

34 komentarze:

  1. I have fallen in love with this adorable milkmaid, Kamila!!.
    This color is of my favorites
    It's beautiful!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny cudny staroć ci wyszedł Kamilko, masz wyczucie do łączenia tych wszystkich technik, które dla mnie są raczej tajemnicą.. wolę oglądać i podziwiać efekty końcowe :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Kochana dziękuję :) Ja się uczę ich metodą prób i błędów :) Buziaki gorące :)

      Usuń
  3. Wow, this is so stunning!! It looks amazing!! I love the details and the pretty birdcage!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje kanki ❤. Wszystkie!! Co jedna to ładniejsza!!! 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękkna, co jedna to cudowniejsza. Nie mogę przestać podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) No nic nie poradzę, że lubię je przerabiać hi hi :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Cudną kankę zrobiłaś, bardzo mi się podoba :).

    U nas też upały i ani kropli deszczu ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamilko kolejna świetna kanka, efekt rdzy wymyśliłaś na 5+ . Fajnie wygląda taka postarzona. Jak dla mnie ta i kanka nr 2 stoją na pierwszym miejscu.
    U mnie upał nie do zniesienia a dodatkową atrakcją są komary które zjadają nas cały dzień, nie ma tak że tylko rankiem i wieczorem, w samo południe nas atakują-jest nie do zniesienia. W nocy mieliśmy burzę i całe 15 min deszczu a teraz skwar. Wcześniejsze deszcze nas ciągle omijały, ech co za rok. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Słonko dziękuję :) Mnie też te dwie się najbardziej podobają :)
      Oj u nas tych komarów jest od groma. Sąsiadka podpowiedziała mi aby zaparzyć czystek i się nim psikać i powiem ci, że mi pomaga :) Pozdrawiam Was serdecznie :)

      Usuń
  8. Cóż można napisać - piękna i tyle! :) Pozdrawiam Kamilko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się nieustannie Twoimi kankami zachwycam :) chyba się sama kiedys skusze na taką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Kochana :) Miło mi bardzo :) Buziaczki :0

      Usuń
  10. Kamilko, kanka jest wspaniała i mnie też najbardziej urzekła właśnie ona (choć wszystkie trzy są piękne).
    Ja akurat lubię upały, więc jestem w swoim żywiole:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Oj ja upałów nie lubię i co chwila muszę się chłodzić :)
      Buziaczki :)

      Usuń
  11. Wszystkie Twoje kanki są świetne. Zdolniacha ze świetnymi pomysłami. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej bardzo bardzo dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Ta kanka jest przepiękna!
    Zachwyt pełen, Kamilko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kanka jest naprawdę zjawiskowa! Choć te z poprzednich postów też są cudne:) Wszystkie bardzo mi się podobają! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kanka :) Masz talent, dajesz drugie życie starociom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam do niej ogromny sentyment z dzieciństwa - piekną jej nadałaś formę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)