Domki

Hej :)
W tym roku poszalałam troszkę i zrobiłam sobie kilka nowych dekoracji świątecznych.
No co ja poradzę, że lubię udekorowany domek na Święta.
A jak jeszcze sama te dekoracje robię to już pełnia szczęścia :) 
Tym razem domki drewniane.
Mąż mi je wyciął z desek już jakiś czas temu i czekały na wenę twórczą.
A ponieważ w tej końcówce roku trochę Ona mnie opuściła,
więc domki powstały dopiero teraz.


Każdy inny jeśli chodzi o kolorystykę i preparaty.


To od nich zaczynam dekorowanie domku.





Cieszę się jak dziecko.
Choć ostatnio życie mnie nie oszczędza to taki czas mnie cieszy.
Dom nabiera wtedy kolorków, zapachów i światełek. 


Przy najmniejszym wykorzystałam: farby akrylowe, serwetkę, odlewy z foremek, 
małe gwiazdki,  lakier i dużo brokatu srebrnego i czerwonego.



Średni to farba, serwetka, pasta wax złota, brokat złoty i lakier.  


Największy został potraktowany dużą ilością pasty strukturalnej.
Oczywiście też farba i serwetka, odlewy z foremek i gwiazdki a do tego pasta perłowa i złota. 



Lubię robić takie proste rzeczy, które cieszą oko.


A po świętach zrobię drugą stronę domeczków i będą mnie cieszyć przez cały rok :) 



Jak domek będzie udekorowany w całości to wtedy pokażę Wam foto relację całości :)
Domeczki moje zgłaszam na wyzwanie specjalne w KTM Boże Narodzenie


Oraz na wyzwanie Crafty Moly Świąteczne gwiazdki

A także na wyzwanie Coraz bliżej Święta


I wyzwanie Świąteczna nie - kartka




Miłego dnia dla Was dziś :) 
Kamila :)

32 komentarze:

  1. Śliczne sa , a te choineczki, nie moge się napatrzec :) Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) :) Tak te choineczki też mnie urzekły :) :)

      Usuń
  2. Piękne świąteczne domki. Bardzo lubię ten motyw jako świąteczną dekorację. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Właśnie takie chciałam na ten rok :)

      Usuń
  3. zawsze mam słabość do przeróżnych domków, Twoje są prześliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci Gosiu dziękuję :) Po świętach zrobię drugą stronę :) Buziaczki :)

      Usuń
  4. Sliczne dziękujemy za udzial w wyzwaniu KTM.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ozdoby, Kamilko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo oryginalny pomysł Kamilko, domki ślicznie się prezentują i tworzą wspaniały, świąteczny klimat.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł z tymi domkami. Taka prosta dekoracja, a w domu zaraz świątecznie i milej. Wszystkie śliczne. Choinki z pasty wyszły niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dokładnie tak samo pomyślałam, że taka prosta dekoracja a od razu przyjemniej :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Domki pięknie się prezentują :-) Dziękuję za udział w grudniowej zabawie na blogu Three Wihes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne domki, szczególnie ten z ptaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Chciałam aby każdy był inny :)

      Usuń
  10. Domki to mój najukochańszy motyw :)
    Pięknie je zrobiłaś :) :) :)
    Każdy wyjątkowy :)
    Pozdrawiam ciepło!
    Dzięki za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie też się spodobały i dobrze, że o nich sobie przypomniałam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam spore zaległości w blogowym świecie,co również można zauważyć u Ciebie Kamilo,ale końcówkę roku też miałam nieciekawą.
      A domeczki zrobiłaś bajkowe,te wszystkie fantastyczne detale ,choineczki jak żywe,gwiazdki,cudne.
      Od dawna wiedziałam że jesteś mega uzdolniona,dobrze że jesteś i pokazujesz nam swoje przepiękne prace.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. Gosiu bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa :) Wywołałaś uśmiech na mojej buzi co nie zdarza się ostatnio zbyt często za co bardzo Ci dziękuję :) Ja też mam spore zaległości w tym blogowym świecie i dziś zaczęłam je właśnie od Ciebie hi hi hi hi :) Pozdrawiam Cię bardzo gorąco i całuję :)

      Usuń
  12. Śliczne są!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w PrzydaSiowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)