Herbaciarka

Witajcie :)
Ostatnio byliśmy u mojej babuni na 90 urodzinach :)
Och jaki to piękny wiek.
Babcia jest najbogatszym człowiekiem na świecie :)
Ma czwórkę dzieci, ósemkę wnucząt i tyle samo prawnucząt :) 
Impreza była cudowna.
Prawie wszyscy się zjawili i było bagatela 30 osób hi hi hi hi.
Tak tak mam naprawdę dużą rodzinę :) 
Oprócz ogromnego kosza, który przygotowałyśmy z mamcią, ja zrobiłam herbaciarkę.
A ponieważ babcia lubi kolor czerwony to wyszła taka :)


Już podobną robiłam ale to połączenie czerwieni i białego wosku bardzo mnie urzekło.
Więc postanowiłam ponownie to wykorzystać. 


Ponownie pojawił się ten wzór serwetki i koronka.
Babci bardzo ale to bardzo się podobała. 



Taka zwykła, prosta herbaciarka ale dla Kobiety niezwykłej.
Moja babcia wiele przeszła w życiu, sam wiek na to wskazuje.
Była bieda, wojna i jeszcze większa bieda.
Lecz to nie przeszkodziło Jej cudownie wychować swoje dzieci.
Zawsze do końca życia będę Jej wdzięczna za to jak wychowała mojego Tatę :) 
Za to, że od małego miał wpajane miłość i wielki szacunek do kobiet.
I dzięki temu jak Jego wychowała to ja i mój brat mieliśmy wspaniałe dzieciństwo.
Tak nam się poszczęściło, że nasi rodzice dobrali się idealnie.
To Oni nauczyli mnie jak żyć z drugim człowiekiem. 
Poradzili sobie ze wszystkimi problemami i nas tego też nauczyli.
Mieliśmy dom pełny miłości, szacunku, zrozumienia i radości :) 
Choć nieraz ta radość była zakłócona moimi problemami zdrowotnymi.
Ale to tylko takie drobnostki.
Po dziś dzień ten Nasz dom nic się nie zmienił.
Nadal potrafimy usiąść wszyscy razem przy kuchennym stole i rozmawiać do białego rana.
I za to wszystko będę babci wdzięczna zawsze :) 



A teraz troszkę prywaty tzn zacytuję Wam wierszyk jaki napisałam dla babci.
Myślę, że z niego była najbardziej zadowolona
 bo po odsłuchaniu zaniemówiła i łzy się pojawiły.
Oczywiście później mnie pokrzyczała bo obiecała sobie w ten dzień nić nie płakać 
a ja to zrujnowałam hi hi hi hi :)
Odpowiedziałam Jej wtedy: "Babciu łzy radości i szczęścia mogą płynąć zawsze"
Tak tak nieraz coś tam sobie skrobnę na kartce i schowam na dnie w szufladzie hi hi hi hi.
To nie żadne poematy, ot takie tam gryzmoły.

Jubilatka wśród nas gości
Jest więc powód do radości
Dziś życzenia Kazia przyjmuje
Bo Swą 90 – tkę fetuje
Czwórkę dzieci urodziłaś
Dobrze im w życiu doradziłaś
Gromadki wnuków się doczekałaś
W ich wychowaniu czynny udział brałaś
Gosia z Wojtkiem pierwsi byli
Przemek, Marcin i Kamila się pojawili
Na sam koniec trójka młodszych
Karola, Marta i Bartłomiej wcale nie gorszych
Dziś całą tą ósemką Babciu Ci dziękujemy
Za Twą dobroć, miłość i wyrozumiałość wiwatujemy
Jesteś najbogatszym człowiekiem na świecie
Choć dopiero w wieku kwiecie
Prawnuków już masz stadko całe
Śliczne, mądre i doskonałe
Czas na życzenia dla Jubilatki
Kochanej prababci, babci i matki
Dziś 90 – te masz urodziny
Z całego serca więc Ci życzymy
Pogody ducha, samych radości
Zdrowia i dużo miłości
A teraz wznieśmy toast szampanem
ZDROWIE KAZI NASZEJ KOCHANEJ




Miłego dnia Kochani :) 
Kamila :)

14 komentarzy:

  1. Gratulacje dla jubilatki :) Pięknie piszesz o babci :) Kuferek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbaciarka super,.......a wpis- babcia znów bardzo wzruszyła się kiedy jej przeczytałam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kuferek i wiersz dla babci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamilko, przepięknie obdarowałaś Babcię. Jaki to skarb - duża, kochająca się rodzina.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Kochana :) Tak w tym na prawdę mi się poszczęściło :) Buziaczki :)

      Usuń
  5. Śliczna herbaciarka! 200 lat dla Babci !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie piszesz o swojej Babci :)
    takie prezenty - zrobione własnoręcznie - są najwspanialsze.
    Wszystkiego dobrego dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Od dłuższego już czasu robię sama prezenciki i sprawia mi to ogromną przyjemność :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję Kochani za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Z wielką radością czytam je wszystkie :) Miłego dnia :)